24h購物| | PChome| 登入
2004-10-06 20:11:06| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

happy

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又係開心的一天...
今日返學都無乜特別野...最緊要就係無英文堂~
上finance o個陣發生左件對我黎講係好普通..
但眾人就好驚訝既事....
haha...我都唔介意佢地點睇...靚仔唔係大晒既~
要我扮斯文實在做唔到~
跟住放左學聽talk...悶到我半睡半醒..
蝦膏kitty同埋阿千竟然訓得著喎..呵~

後尾落左去長康村..
我以前間中學就o係o個度附近...
見到好多以前d同學仔..好耐無見呢~
其實我去長康村係拎書畀減洲既...
點解要拎畀佢呢?
就係因為佢話repeat f.5..
叫我借d精讀畀佢..但係佢又唔得閒拎..
因為放左學之後佢又要返design學校..
我又搬左去天水圍咁遠...
都唔可以好似以前咁半夜3更話同佢食宵夜就落得街lu~
就係咁...我就拎住d好重既書..送上佢既府上...
我認得佢阿嫂ar..以前我返學朝朝都見到佢送佢個仔返學既..
跟住..我同佢屋企人講我係佢朋友啦..拎d野畀佢..
佢d屋企好好客ar...係咁叫我入去坐...
咁減洲又唔o係度....入去唔係咁好既..
跟住佢屋企人又問我住邊...我話住天水圍...
佢地問我識唔識搭車返屋企...呵呵..
我緊係識啦~

哎呀...頭先ar..o係隔離房查字典o個陣勁畀蚊咬ar..
攪到我無晒mood...而家都仲好鬼死痕..救命~
好喇....係時候煮個飯仔畀自己食..好餓ar!!!

台長: 阿雪
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文