24h購物| | PChome| 登入
2004-11-08 00:27:13| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

休息

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢個星期六,日留o係屋企好舒服ar.....
特別係星期日ar...d時間過得好快ar..
因為d電視節目真係好好睇ar......
唔知點解好鍾意睇四葉草2 ar...
雖然個個男主角做戲好鬼死假..唔識做戲....
但係好鍾意睇大家姐Mia ar...
第1集o個個race 講野講唔正..好鬼死乞人憎..
聽到人心到煩埋....
但係mia講野講唔正..唔會令我覺得煩咯~
跟住睇掌門人都好好睇ar...笑死人ar..
又有我鍾意既阿"蛇"喎~

跟住而家又有我最鍾意聽既wasabi做緊節目喎..
佢把聲真係好好聽ar.....
每次佢讀d好有意思既文章既時候..
都畀佢把咁感性既聲線同埋感人既內容..感動到我喊!!><"

呼.....如果可以既話..我都想鍾意佢...
我都想可以對佢好d......
但係呃唔到自己~

p.s. 突然間覺得孫燕姿d歌好好聽...

台長: 阿雪
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文