24h購物| | PChome| 登入
2004-11-04 22:33:22| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

朋友

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然你地平時唔o係我身邊....
但係我總係感覺到你地對我既真切關心...
你地總係對我好似一家人咁~

每次我唔開心...你地都會陪我傾計.....
每次我有事要你地幫忙..你地都唔會計較幫左我對自己有咩益處..
亦都唔會厭麻煩....一句怨言都無咁幫我~
每次我有咩困難.......就算你地幫唔到..你地都會好認真咁安慰我...
唔會聽完就算咁~
真正朋友...係唔會出言傷害..見到對方唔開心..仲要踩多兩腳..
唔會明知對方鍾意既係咩野..就對o個樣野不斷不斷咁踩..
好似見到人地唔開心..自己就會好開心咁~
將心比己...如果有個朋友.....成日人身攻擊你..對你單單打打...
需要你既舉手之勞你又去計較..唔去幫....
見你有咩挫折有咩做錯左就取笑你....又成日老鳳咁叫你做呢樣o個樣..
幫左你都怨朋友...唔幫你仲慘...成日提住..好似欠左你咁..
人地咁對你你都會唔開心啦~

其實...唔好以為係朋友就可以藉著"我率直..大情大性"呢個藉口...
成日都出言傷害人...你以為係講笑唶....大家咁熟啦..應該知你咩性格..
但係都要諗下....你呢個"講笑"係唔係將自己既快樂建築o係別人既痛苦身上..
你自己就緊係覺得好笑啦....你笑完人喎..
但人地會點諗呢.....知你性格係一回事...唔代表要接受你既缺點架~
特別係...講d人身攻擊ar..關於人地屋企人既野...
就更加唔可以愛黎講笑啦.....
畀著係人地咁對你你都唔開心啦~

既然係朋友...點解要將朋友變左敵人先安樂呢!?
容忍係有個限度既....你點對人..人地咪點對你咯...
到時唔好話人地做乜咁對你~

台長: 阿雪
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文