24h購物| | PChome| 登入
2004-10-04 19:12:25| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

心情好漂亮

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日心情好好ar.....
一落街就見到brian哥哥..
事關佢都係岩岩返到..所以都未換制服..
所以我就見到佢著便服喇....呵呵~
因為hako話我個樣唔似讀書人..似全職返工
所以今日特登o係brian面前拎返個file扮下野..
我係乖女黎架..haha~

返學都好開心ar...點解就唔講啦.hehe~
最唔鍾意星期1架喇..上得兩堂...咁無聊...
話咁快就上完兩堂..之後去左翠怡餐廳食飯...
嘩.....飽到嘔ar!!!!!

之後同阿chin去左青衣城間銀行..入一入數之後就返屋企喇~
返到屋企...同阿菁玩icq....
我同佢講我好飽啦..點知佢話"你又係m記"...
hahahaha....真係好鬼死衰架..
我本來真係諗住食m記架...買返屋企食..
但係hako話想食完先返屋企所以無食到咯..
wahahaha.......soman,阿菁同潔潔都知我鍾意食m記喇..
因為我次次出街都提意食m記架..
但我知佢地唔鍾意食..hehehe~

跟住實在太眼訓喇...就去左訓教...
好開心ar..因為我有夢發ar...仲記得係咩夢tim..
我見到我o係間茶餐廳到食野..而間茶餐廳係我爸爸開既....
有個男人搭台..坐o係我對面..不停同我講野煩鬼住我..
後來唔知佢講錯咩...激嬲我..佢就去左洗手間...
o係佢去洗手間o個段時間...
我就搶左隔離台既一個男仔手中既野飲..
但個男仔唔肯畀..我話"我一陣畀返10杯你"..
佢就畀左杯野我喇....然後我話"都係唔好..5杯算喇"(我好衰ar!!haha)
個男人一出黎...我就將杯野倒落佢個頭到...
我突然好似香港拳王上身咁....係咁打佢..
但係我係feel到自己無乜力水...但係打得似模似樣~
打完之後我就走左去...我爸爸就追出黎哄返我(榮榮話我好天真)
同我去食麥當當...仲無啦啦有獎...咩免費食m記早餐..
所以我就無晒事喇~

大家話呢個夢係唔係好白痴呢?
我係唔係好可愛呢?嘩哈哈~~~~

哎呀..訓左成日唔係好想睇英文o個d worksheet tim
又唔係好想煲飯..~

p.s 今日好曬ar...好驚有雀斑ar^^

台長: 阿雪
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文