24h購物| | PChome| 登入
2005-12-04 22:40:43| 人氣194| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

電影消費好鬼貴

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔知大家有冇發覺,最近睇電影比以前貴左好多...

曾幾可時,星期二睇一套電影只須港幣30蚊,但而家睇電影,平極都要用45蚊!

如果想去間質素好少少,個位坐闊d,個銀幕大d既戲院,就玩下手要用60~70蚊至睇到一套戲...

以前做學生果時,會覺得55蚊睇套戲好正常,然後不假思索咁,選中邊套戲就俾錢入場睇,但而家,雖然我相對地,比做學生時富裕左,但我對買飛入場睇電影既意慾,卻大大減少...

主要原因,只因一個:貴!

當一個人,了解到65蚊0係城市上既購買力既時,你會發現入場睇一套電影既價錢,竟然係:

1. 兩頓飯既價錢
2. 一本英文暢銷書既價錢
3. 落pub飲兩杯紅酒既價錢
4. 手提電話月費既價錢
5. 一對石地球鞋既價錢
6. 兩件T-shirt既價錢
7. 一套sex and the city既翻版價錢
8. 係助養一個非洲或山區兒童既生存費用

當我咁樣去衡量睇一套電影既Highest Value Option Forgone時,你就會發現,用65蚊睇電影,係一件好奢華既行為!

如果最終,入場俾錢睇既電影,竟然唔能夠令你拓寬視野,或令你從中得到啟發或感動既話,咁就連時間都浪費埋...

我縱然覺得自己有幾鍾意睇電影都好,0係消費既選擇上,我始終唔係”盲目”既...

由於消費得越黎越小心,最終我會選擇入場睇既電影:一係個題材夠吸引,一係套電影有口碑,一係個導演有名氣,一係套電影難得可以0係大銀幕度再次放映...

而攝影好唔好,製作有冇誠意,演員演技如何等等,呢d全部係基本要求,最後揀出黎入場睇既電影,竟然70%都唔係港產片...

如果我地將電影,作為一項消費品咁睇,佢就係要同市場上既其他”代替品”競爭,除左戲院既服務質素要提高之外,最主要既係靠套電影本身,套電影如果唔夠吸引力,個戲院幾好坐都係假...

因此一個吸引,具啟發性,能感動人心,而又適合用兩小時去表達既故事題材,就成為左電影工業裡面最難找到既”野”...(認真廢話)

台長: Lucia
人氣(194) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文