24h購物| | PChome| 登入
2012-01-10 02:36:10| 人氣814| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我沒有玩電話

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一間不知名的公司某女職員打電話黎做問卷調當我起電話大說「喂喂喂」之時電話另一邊的職員相隔約十秒才回話

「喂喂喂~~
「喂你好呀小姐er...先生...
將聲音壓得沉至老牛聲我係小姐呀。」
「小姐我地係打電話黎做問卷調阻你二十秒答幾條問題先~~
「小姐我由接線到你講完呢段開場白左十二秒你叫我仲繼唔繼續呢
「好快好快真係問幾條架咋 - 請問小姐贊唔贊成每日工作八小時呢
「唔贊成
「下
「因為每日工作最多只係四小時。」
「哦~~小姐係已婚離婚未婚定單身呢
呢個問題同工作時數有關係架咩
「唔該你丫剩低三條問題咋。」
,(忍笑再婚啦。」
「小姐從事邊行呀
「從事行。」
「武行
「係呀武行呀。打爆你個頭果 D呀。」
「哦~~~(收線


話說回來,我從來不打人的頭的。





台長: Lucia
人氣(814) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文