24h購物| | PChome| 登入
2006-06-15 03:56:33| 人氣306| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

糯米雞隨想

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


昨晚與友人相聚,笑談至凌晨三時才歸家!

當到家門下,忽發奇想,想食隻咸肉糉!

我見凌晨難得返家,想起家鄰有間廿四小時營業的點心檔,早排端午,此檔門前掛滿大小不同的七色糉,更大寫標語,打正旗號話出售既係”秘制咸肉糉”!咁我見佢”賣廣告賣到咁勁”,便打算於六月中,回食呢隻”秘制五月糉”...

怎料,當我到達舖頭,向事頭婆要一隻糉之制,佢卻答:

”下?咸肉糉?我地售售售...沽清啦喎...”

”沽清?”

”係呀,我地端午至賣糉既!而家冇賣架啦?”

”下?你地早排d秘制咸肉糉講到咁鬼出色,乜賣得幾日架咋?”

當事頭婆見我不滿該舖冇糉賣之制,便立即向我推銷該舖既另一樣既"瑰寶":糯米雞!

”冇糉食唔緊要丫,我地有糯米雞!好靚架,又大隻過d糉,都一樣收你十蚊隻啫!”

”er..."

”好靚架!我地啱啱蒸起之嘛!又大隻!”

當事頭婆努力遊說我”以食糯米雞取代食糉”時,我看著蒸籠中,一隻隻用荷葉包到實,同咸肉糉外貌類同既糯米雞,最後都講左句:

”咁俾隻糯米雞丫事頭婆,堂食喎唔該!”

當我坐入內堂,拿起筷子,打開糯米雞,食左一口後,我感覺有d唔對勁..

我明明話想食糉,凌晨三點特登走到街上搵糉食,但點解最後,我食緊既竟然係”糯米雞”既呢?

心諗:做咩呀我而家?打算食"糯米雞",可以代替食"糉"呀?

抑或我頭先以為"糉"同"糯米雞"好似,所以食邊樣,其實都"一樣"?

最重要既係,我根本唔肚餓,我原本食糉既目的好單純,真係因為我有強烈想食糉既慾望,所以去食,但點解最後,我會俾人遊說到去食糯米雞既呢?

我突然反問自己:小芷,你究竟知唔知自己要乜?

當我食到第二口,我開始對自己既行為作出反思...

人生中,我究竟做左幾多次決擇,係好似呢件事咁,明明己經好清楚知道自要乜,但由於事頭婆遊一遊說,就以為"糯米雞"同"糉"可以互相代替,一時之下,竟把有限既胃部空間,食左一d根本冇打算食既”糯米雞"!!!

如果人生既時間有限,就好似我地個胃既容量咁!
如果人生本來係追尋一d我地最想得到既野,就好似我要上街搵糉食!
但最後尾只因為一個無關痛癢既阻礙,就好似事頭話佢冇咸肉糉賣!
最後,當經過一輪遊說之後...
我竟然會”妥協”!
最後我竟然在"妥協"之下,入左舖頭,食左一隻我人生中,根本冇打算要食既:糯米雞!

一刻間,我諗,呢類人生中咁無聊既妥協,究竟我做左幾多次???

人生既路途正多如賣糉既舖頭,如果我真係想食糉,理應去搵個第二間有糉賣既舖頭,而並唔係入去食左隻”糯米雞”佢!

因為只要我一食左隻”糯米雞”,我既胃己經唔會再有空間去食其他既野....而最後得出既結果,就係我地既人生中,從未食到我本來想食既野:咸肉糉!

最後,我們會”後悔”?把"糯米雞”吃餘一半,然後再去尋找賣糉的舖頭?

抑或,反正食左隻糯米雞,唔食埋佢好浪費,所以零願放棄本來食糉既慾望?

還是好阿Q地,用"精神勝利法"去告訴自己:”其實食糯米雞都冇乜唔好丫,味道唔太差0者?!”等等...

我想,我們的人生就真的就如這樣...

最後能堅持,不作無謂妥協,而成功在凌晨三時,找到賣糉的舖頭,吃下原本已有強烈慾望而很清楚自己己想食乜既顧客,本來就不多...




想吃的是糭,還是糯米雞?





台長: Lucia
人氣(306) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

KAY
it’s all true! Life is always like that, during the process of eating 糯米雞, actually we barely can remeber our originally aims --> 咸肉砀.
but the first thing have to think before head, it always taking about how much do you want to eat the 咸肉砀. if you only want to eat 咸肉砀 ( only! ), then it will be so weird if you go to have 糯米雞, but.... I don’t know, life is just like that,how about if you really cannot find the 咸肉砀 in the mid of June.... will you wait for it to another May? normally, people will not wait for it, or just forget their original desire on 咸肉砀... then, all you can say is... they are not really need a 咸肉砀 at that time. or having an 咸肉砀 isn’t that important for their whole life of time. the desire on having an 咸肉砀, actually is just one of the flashs of their desires.

the example on having an 咸肉砀 and 糯米雞 isn’t a good example for our life, coz we know if we eat slowy, our stomach actually will not full that fast and therefore we can have 咸肉砀 later. or the fact is, we will know, having an 咸肉砀 tomorrow is also accepted coz it is not really a big deal to have 咸肉砀 later. for me, is a matter of finally, can you eat the 咸肉砀 or not?

but most of the time,when our flash of desire gone, the original aims lost, the time passed by, the life finished. all the things left are just a tidy little meomeries, some memories being visualise such as photos, some memories being textualize such as my blog, you have heaps of those memories and the fact is they all looks similar and repeated. while you look back, you can’t catch those memories again, coz you will be too old and lazy to experience it again, and you just want to experience something new, coz your stomach empty again ...
2006-06-15 14:23:08
小芷
回應你:

but the first thing have to think before head, it always taking about how much do you want to eat the 咸肉砀. if you only want to eat 咸肉砀 ( only! ), then it will be so weird if you go to have 糯米雞,

叫得做”想食”既(人生想達成既事),當然係”食到就最好”架啦!

食唔到,又可以點呢?人生衝衝而過,鰠最重要關頭,只要我地冇把握得好,往往就係想食既,同最終食到既,係有一大段距離...

如果到最後,個顧客會話返俾你知:”其實我食乜都冇所謂丫,最緊要好食”既話,呢位顧客就可以叫做”冇方向”,which is 我覺得其實冇乜所謂,因為,反正最終,我地係咪都會食樣野落肚,到埋單果時(人生結束),其實我地只可以計到隻糯米雞究竟好唔好味,我地有冇運氣食到好味既野,或者有冇運氣,一入到間舖,就搵到砀食...

但唔知點解,世界上本來就充滿左”食乜都冇所謂”(人生達唔達成到乜野,其實冇所謂)既人,但就總係有人keep 住咁問你”你究竟想食乜”(你想你既人生達成d乜)...

anyways,回應埋呢句:

the example on having an 咸肉砀 and 糯米雞 isn’t a good example for our life, coz we know if we eat slowy, our stomach actually will not full that fast and therefore we can have 咸肉砀 later. or the fact is, we will know, having an 咸肉砀 tomorrow is also accepted coz it is not really a big deal to have 咸肉砀 later

小芹!個比喻唔係咁... 如果一個人話:”今晚搵唔到砀食呀,不如聽日食丫!”既話,咁即係比喻佢叫自己下一世,至去達成佢今晚想達成既目標...

呢個搵砀食既旅程(人生旅程),本來就真係好似凌晨三點落街搵”五月砀”食咁稀有... 當然,你可以話”會唔會當時,根本搵唔到砀食架?”

要答呢個問題,就要睇下你睇”人生”呢會事,係咪充滿”希望”!

你係咪”相信”,鰠凌晨三時,香港咁繁華既街道上,搵唔搵到砀食?.

只要你對人生充滿希望,只要你相信,咁你就會搵到!

我想講既係 - 其實我個比喻可以咁用...
2006-06-15 14:23:41
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文