24h購物| | PChome| 登入
2005-06-05 01:32:23| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

6.4

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日鲻到好晏呀. 成點幾兩點,
起身同媽咪去身份證之後就去鰦 新港明珠 飲茶,

飲茶個陣係到聽八王子, 我竟然聽到喊, 數返90's 鮋事出鈬
鄧麗君,戴妃.......................都唔知自已因乜№事喊
不過我記得有句好搞笑架
話肥彭個女 鬼過活希兒同雪兒,索過李玟同郭秀芸 :D:D:D:D


飲完茶去鰦20/F, 上鰦去一陣就比人點鰦去買六合彩~~~
入馬會唔係第一次呀, 不過係第一次自已一個人去,同埋排隊買 :P
之後就係去面打機

打打下三哥打鈬, 話買鰦個新 Keybroad 比我 ^^
之前果個比我打爛鰦個 Enter >< 都唔知我點用架 :P

Dinner 去鰦通明街食印尼№之後返屋企啦
返到鈬發現個 Keybroad 原來係日文架, 而且D符號位唔飱
搞到我要貼個D lable上去 ><

**********************
無暇年代 藍奕邦
( 903 id club 陳占公演 八王子 插曲)
曲/編/唱 : 藍奕邦
詞 : 王貽興

那年六月 英皇道擠滿了人
這年七月 銅鑼灣推滿人群
那年三月 他在彼岸如流星墮下
這年四月 再無閃爍繁星了吧
始終不覺變慢
回憶的氣味丟淡
我們不把遺忘當作遺憾
我們年月裏 任青春荒蕪生活放任
蝴蝶離開 盛夏不再
成長的路上滿佈青苔
沒有遺憾 或者應該
可能性逐漸消失不再
若要所失的年紀我們不懂去愛
**********************
嚴格鈬講我都唔係屬於90's 鮋人,
個陣我仲讀緊小學,
但係唔知點解我會比呢個劇 touch 到
點解呢?????????????

台長: 私家仔
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文