24h購物| | PChome| 登入
2005-02-17 21:43:55| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2.16大日子

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2.16大日子
今日勁唔想起身,個電話比我整停左幾次.好彩尋曰叫左人Morning Call 我 jei 終於730起左身.
今日上鰟3堂都好鬼死悶,幾經辛苦先捱到放學,今日成日佢地都唔話比我知我去邊
直至放學先知到會上山頂,今曰好大霧呀,搞到好似去左仙景咁.睇唔到條路,原來佢地打算帶我去蠟像館

同Kelly影相,不過最終都無影到,無左學生票要成$95太貴啦,跟住週圍行左陣先落山,
原本去CWB狗仔竇食№'不過間№唔做生意住
So我地去鰦阿拉麵館食仲要有無敵海景添 :P.
食飽之後就坐係鰟到傾計,不過有人喊呀>_<好彩我頂得住jei
之後去鰦阿貓地攤拆禮物,
雖然今日好多№都唔係佢地預期咁,不過我已經好開心啦
佢地為我 Plan 鰦咁多№,咁大個仔都係第一次有人為我生日做咁多№,
仲要有海景晚餐, 真係真係好開心呀~
仲搞到佢地一個要搭Taxi返屋企
一個比人鬧.一個唔去補習.
搞到我唔係幾好意思添. Thank you To All Of My Friends & Friendship4ever!!!!

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
18變 Twins

G 為著學習自信 識得變千金
C 為著練習面對 輕得變風箏

CG 青春很多變
G 如做女生 就更要新鮮
CG 為了驚討你厭 能隨時改變

*C(3) 想變變做女人 我要變做你天后
C/G/G 變到逐漸懷疑 到最後只得聲線未變
G/CG/C 發覺就算女生叻到18般轉變
CG 男生可會不變

G 為著日漸大個 翻開了相簿(裝扮太恐怖)
越大就越念記 當天叫孖寶(穿高甚鬥高)

CG 一張瓜子臉
C 如做到真 沒有幾多天
CG 為了驚討你厭 能隨時改變

Repeat**

CG 少女逐漸成年 再唱著飲歌知道未變
信我為你轉變時辰8字 感覺不變

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

咁就18歲啦~
我要學習自信 ,練習面對 :P~

台長: 私家仔
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文