24h購物| | PChome| 登入
2005-06-04 02:14:35| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

6.3 好大雨

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚以前間中學畢業禮, 返鰦去見下D老師,
唔知係咪太耐冇行個條路, 行到胃痛 而且濕晒
我地冇上去睇, 只係係Canteen 到坐等佢地落鈬,
見到低Form D 師弟妹落鈬, 我地就出去搶№食
不過D№都唔好食鮋 >.<

同D老師傾下計影返D相補返舊年個D,我鮋職業就變鰦賊仔鮋跟班
走個陣好大雨呀, 淋到成個人濕晒 >.< 慘慘 有遮都濕成咁~
之後去鰦APM行鰦陣, 有人唱Live 唱果個都幾好架~
Wan 就買鰦拖鞋換, PanFong 就係2%睇中鰦條褲,
不過冇人陪佢買,唔抵所以冇買,
我都想幫佢架, 不過冇乜衫好鐘意
ok 個件比我自已冷靜下先

跟住諗住去吉野家,點知上到去佢就話收鋪啦
之後就帶鰦佢地去食蠔仔粥,
傾鰦陣計, 聽下佢地講下今年D同學仔
食完已經好晏啦 好彩趕到尾班車返屋企
不過返鈬個陣先發覺對鞋甩色呀 >_<

總括鈬講今日過得好開心呀, 除鰦對鞋.............

***************************
今日DL 鰦呢首歌鈬聽, 聽個陣冇乜點留意D歌詞,
不過唔知點解就係咁REpeat ~~

***************************
天空 Jolin
詞:衛斯理/小米 曲:衛斯理 製作人:阿弟仔

聽著自已的心跳 沒有規則的跳躍 我安靜的在思考
並不想被誰打擾 我們曾緊緊擁抱 卻又輕易地方掉
那種感覺 很微妙 該怎麼說才好 時間分割成對角
停止你對我的好 瓦解我們的依靠 在你離開之後的天空
我像風箏尋一個夢 雨後的天空 是否有放晴後的面容
我靜靜的望著天空 試著尋找失落的感動
只能用笑容 期待著雨過天晴的彩虹

台長: 私家仔
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文