24h購物| | PChome| 登入
2005-06-03 02:19:40| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

6.2

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚開鰦冷氣鲻, 今朝起身就周身骨痛 >.<
一起身就嘔, 搞到唔想返,
不過要考試 無計>.<
差D連行返去都冇力
返去飲鰦杯水又嘔過 >.<

好彩唔洗等好耐就到我考啦,
Miss 話我講唔係好得,條婣動得唔夠
鬼咩 我連廣東話都講唔正 >.<
唔就上晒D堂啦, 從來未試過咁早放學
連宜家都未開

返到屋企就得咁鲻,鲻到成3點幾比媽咪拉鰦起身落街食№,唔比我鲻
摸下個頭好似有小小燒tim~~ >.<
冇乜胃口所以係媽咪到夾鰦少少麵食就算
去到惠康我死死下咁樣, 媽咪同人講話我失戀竟然有人信 =_=""

晚餐食粥 食完好返D la
之後同 羊屎 傾鰦陣7.1聚會鮋№ 好難諗 有冇人好好介紹呀 >.<
佢話聽晚返HGC 唔知返唔返好呢???

台長: 私家仔
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文