24h購物| | PChome| 登入
2004-10-04 23:12:51| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

10.4

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日早醒鰦,驚返鲻會鲻過龍,
所以未夠7點已經爬鰦落床,
見有時間,洗埋,浪埋D床單先出門口,

噚日冇時間入相,所以今日拎埋D相返學校入相,
今日Design 教畫腳, 好難畫呀,
我畫到隻隻唔係水腫腳,就係蟋翼腳~
點算好呀~ 就鈬比賽啦~~

Lunch~ 勁多人,排晒長龍~~

下畫普通話堂勁眼鲻,
返到屋企鲻鰦陣先同 kaRen, wan wan 入新都城買Diana份生日禮物,
佢地陣間要補習,所以去鰦食№先,
點知佢地碟差唔多食晒個陣, 我件吐司先有得食 ~>_<~
買完份禮物,行鰦陣先走~~
去睇衫又未減價,去睇染髮D№又唔知染乜№色好,
個頭又唔知留長定剪短好..............~~~~~ (=_="" 變鰦問題少年~)

尋日話有首歌想Post出鈬鮋,不過依加唔記得鰦邊首啦~~
Post住第二首先啦~~~

天氣終於開始轉涼啦~~

◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
微涼
曲:R. Flack/B. Miles/M. Angelou 詞:小美 編:Terry Chan

微涼的秋 蕩來傷口 微涼的酒 苦澀輕透
微涼是我 未忘藉口 道別某個深秋
為何當天 不懂去愛 為何分開 方知熱愛
為何夜了 蕩來感慨 是否不應該
匆匆一生獨自上途 風乾情感的苦惱
偶站進街角墮進了夜霧 像消失地圖

無夢的心不懂去愛 讓孤單心靈失去你
寂寞感覺此際蕩來 是否不甘

*匆匆一生獨自上途 風乾情感的苦惱
偶站進街角墮進了夜霧 在漆黑裡默禱*

差一點把你再擁有 但我心卻害怕靜候
心卻在詛咒 夜了想到以後 不在逗留

匆匆一生獨自上途 風乾情感的苦惱
偶站進街角墮進了夜霧 在漆黑裡默禱

# Love is a rush of wild wind
The sun to the summer rose
Or it's a blowing on a distant trial
And when it goes it goes #
Repeat * # *

◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆

其實呢首歌講緊D乜我唔係幾知
有冇人可以話比我知呀
不過唔知點解睇馴情記個陣,
聽到Chet Lam 係 bar 到唱,
我有少少想喊,
但係呢首歌D音樂明明都幾輕快架,
????????? 點解架呢????????

台長: 私家仔
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文