24h購物| | PChome| 登入
2004-09-24 22:48:01| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

9月24日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝遲鰦出門口,上鰦車先知道自已冇帶水,
返到學校時間飱飱好,
一返到去就話聽日要補課~ =_="""
今日學鋪布,第一次得33分咋,唔合格,
鋪鰦一次放Lunch~~

今日去荔景鸷食, 我叫鰦個 皮蛋碎牛粥 同 炸兩
碗粥好多皮蛋呀, 不過D炸兩唔係咁好食,

下書又係鋪布,最快個次用鰦20分鐘搞掂,
不過D邊都係唔夠靚,
放學個陣知到聽日唔洗補課,㊣~
鋪鰦成日布好呀,

返到屋企樓下,買完Å買埋米先返屋企,
拎到我死死下

P.S. :
1.今朝個夢,我"I"鰦落人地個膊頭到唱K.好舒服呀,不過都冇乜可能成真架啦
2.Sony 呢排 薜海琪 上身, 成日失驚無神 "3倍 3倍 3倍纖" 比佢笑死~

***************
彷佛寢在你肩 才能沉沉睡去
幾多星的旅店 亦不可讓我安眠
見慣公路兩邊 四季那時令轉
來到這溫室裡至找到我的春天

誰的手 誰的肩
回家一樣溫暖
能一撲進就不想再逛大世界花園
碧海 藍的天
傳說裡的伊甸
地球寸寸都走遍 為何也看不見
然而在你這裡遇見
***************

好想搵到呢個肩呀~~ *^-^*

台長: 私家仔
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文