24h購物| | PChome| 登入
2006-10-29 23:55:52| 人氣173| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

火機

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

--- Can’t help falling in love with you ---

Wise men say only fools rush in
but I can’t help falling in love with you
Shall I stay
would it be a sin
If I can’t help falling in love with you

Like a river flows surely to the sea
Darling so it goes
some things are meant to be
take my hand、take my whole life too
for I can’t help falling in love with you
for I can’t help falling in love with you

愛情最初既味道,
不願多想其他既問題,祗係想愛上你,
就好似小河理所當然流向海洋一樣,
感情,把它簡單化,是件再快樂不過的事了。



的確,愛情的確就係咁簡單。

妳同我之間都承諾過,我哋會互相堅持,
就算遇到咩睏難,我哋都唔會放棄,
祗要我哋相愛,就咩都唔怕。

哈哈,係咪好熟悉呢斷話?
的確,有D抄《鳳凰四重奏》的。



哦,那天看到她了。
真人很好看的。
還是比較喜歡她直髮。。
希望她倖福。


PS:點解永遠都係要係最窮的時候買嘢俾我既?呢個又係老公最窮的時候買俾我的火機仔,Poison,毒藥,就好似妳對于我咁,上癮了,戒不掉了,到了危險的程度。。


台長: waiting
人氣(173) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

老公大人
搞S啊~``英文不会看啦!
2006-10-31 00:25:02
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文