24h購物| | PChome| 登入
2004-05-17 14:06:00| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開心weekend~~~十卜~!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈哈~~今個星期都唔錯喎~~~過得好開心啊~~

來來來~~大家看看香港旺角街頭這個男人實在超讚啊!!這家唱片店長期播放一些好片供路人看~為了吸引他們過來看嘛~~誰知這個男人就這樣坐在大紙箱內看~途人看了他都笑起來了~~哈~~

Happy Top 10

1) 男朋友仲有七日就番~非常好!!!(不過仍然令我非常擔心他啊~雖然不可以說很久沒見~但聽不到他的聲音令我不習慣!!><)

2) 星期六去左探我阿麻~精神唔錯~~

3) 星期六阿威同左我去睇DC~!COOL~(不過買唔到囉~算!)

3) 晚上阿肥送我番屋企啊~超好人!!!

4) 菲菲陪我玩左成日~~阿肥同阿欣添啊~

5) 吃到最想吃的奶黃包~~(無聊~~)

6) 呵呵呵~~新鮮收到大利事~~一百元~~正一係好過無啦~~

7) 老豆子買左本書比我喎~笑死我既唔係本書~~話說商務匯豐信用卡有折嘛~老豆子米話:送你一本書吧~~呵呵~~誰知付了錢~老豆子不開心: 啊~~又係你果本最貴啊~~~~~~ (KAKAKAKAKA~~~我不是有意的~~)

8) 終於決定了進修什麼~~不用再煩了~~

9) 看了很多本棋魂~~!!!啊~~光仔~~小亮~~我愛你們啊~~~!!!!

10) 超開心學了篤波啊~但係唔識入波咁囉...俾阿肥講左句: 算吧啦你...(討厭)

Upset Top 10

1) 夜媽媽打左個唔係好應該打既電話~

2) 未買到鞋啊~~點行山啊大佬...T_T

3) 短期內好似都幾難可以還錢俾阿媽喎~真係慘...

4) 唔係咁中意阿媽近日咁煩啊~佢真係愈來愈多野講~又話我夜番~又話我夜訓~又話我無飲佢d咩茶~~又話我番工到d野~唉...好煩

5) 公司真係好麻煩囉~~都唔明白點解d工作好似做唔完咁..呢樣都唔係重點啊~係同事都好得閒果下死呢....佢地做野既態度真係時好時壞...

6) 好似成鬼日都做錯野咁既

7) 肥番啦~~~死火~

8) 又無去跑步!!

9) 今日真係好眼訓啊...又要番工~而家都唔知幾想訓啊

10) 好唔想番工啊~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!><~


好想番屋企訓覺好既

台長: 滿足的丸丸
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文