24h購物| | PChome| 登入
2004-01-06 22:44:45| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

6.1.04!平淡又開心的一天!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

█□今日上3D MAX 6.0,我地畫左一架唔似車0既車~~哈哈( 個個都一樣0架啦)!!阿晴俾左d好好味0既士多啤梨味0既朱古力我地食!!!第一次食咋!!好好味!!呵呵!!得閒就上下網玩下~~就係咁...又一日!!
□█放學後,我,阿Vie,阿瘦,Vanna,阿凱&阿Egg,重有Vicki 一齊行去沙田食麥記食野~~~~好平呀!!哈哈!!因為Vicki 有6折!!不過佢幫我地買完野就要走lu~~~我己經好耐無食過麥記lu~~今次係我第一次食個個..田園香草雞飽(唔知有無叫錯呢~~哈!)唔係平左咁多我都唔會食呀!!原來食呢個飽係好0架....食到呀!!!哈哈!!█□之後我地幾個就去新城市行街街!!主要又係睇鞋!!"格'價!!我地決定新年前先買!!會平d wor!!!Yeah!!!!ha ha ha !!Vanna 好鐘意尽明!我就幫佢影左張相啦!!哈哈!!而我就鐘意似舊野0既野(感覺舊舊地~~正呀!!!)咁我就影左米奇啦!!呵呵呵!!係無印買左d野食!!都算ok 好味!!呵!!
□█明天又要曬相啦!!!好驚呀!!!我重未有6張成功....我得幾張咋!!!!要加油加油~~~~~~~~

台長: 彭彭
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文