24h購物| | PChome| 登入
2004-01-06 09:59:00| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

5.1.04~開心唔開心

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

**今日又一早起身畫sketch (playground )一面畫,一面諗d 小朋友會玩得幾開心!!有一些係我以前好想玩0既!!或好鐘意玩0既!!好多都係參考 Arp ,因為我鐘意佢d作品~~~呵呵~~*今日終於都有得睇Da Da Da(外星BB撞地球),我真係好鐘意睇呀!!!呵呵
***拎完相成個人鬆曬,因為個到失信過幾次!!!而今次要曬個d 係好重要的!係我幫班的人曬!!今日又係Rosa 堂,好無聊呀!!玩紙同傾Sketch~~~好在我同阿Vie,Vanna ,阿瘦...玩同傾得好開心!!!胎教好重要??ha ha ha (得我地先明0既咋)哈哈!!!
**之後我,阿Vie,阿瘦,Vanna and 阿凱去左Mong Kok !!Frist,我地去左吉野家食TEA ,重傾左好耐計..好好笑!!之後就去左食好好味0既Q餅~~重挑戰個咀有幾大~~~哈哈搞到成手朱古力tim ~~呵呵~~~下次等我再試過~~哈
好失望呀~~睇唔到我想要的Printer ~~不過當我地去到波鞋街又開心返!!!我地係去睇All STAR 0既鞋~~~搞到我都好想買tim~~好衰0架!!
***之後我就去左文館~~1.11我會努力0架啦!!!Yeah~~~haha
◆◇ 其實今日我係好開心0架,但當我睇到NEWS 個時...原來今日發生左一件咁0既事....我就覺得太過份啦!!點解要咁做wor!!!......太過份啦!!◇◆
◆◇ 今日唔知放咩相好tim !!咁就放呢張啦~~~呵呵◇◆

台長: 彭彭
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文