24h購物| | PChome| 登入
2009-08-07 04:25:22| 人氣213| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Was It A Dream? 【是夢嗎?】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

If this is where I'll hide
It was built deep inside

倘若這是我藏身之所,那就得建在我內心深處


Yeah I'm a selfish bastard
But at least I'm not alone

沒錯,我是個自私的王八蛋!── 但至少我不孤單!


My intentions never change
What I want still stays the same

我的目的從未曾更改過,我要的一切依舊相同!


And I know what I should do
Is understand myself

而且我也清楚我該做的 ── 就是去了解自我


Was it a dream?
Was it a dream?

是夢嗎?真是夢嗎?


Is this the only evidence that proves
A photograph of you and I

難道說,你我的合照 ── 是唯一能證明一切的證據嗎?


Your reflection I've erased
Like a thousand guns I asked today

我拭去你的倒影,正如我今日我要求的千支槍


Believe me when I say goodbye forever
Is for good

當我說:「永別了!」

相信我,那是永恆的!


Was it a dream?
Was it a dream?

是夢嗎?

真是夢嗎?


Is this the only evidence that proves
A photograph of you and I

難道說,你我的合照 ── 是唯一能證明一切的證據嗎?


Was it a dream?
Was it a dream?

是夢嗎?

真是夢嗎?


Is this the only evidence that proves
A photograph of you and I
(A photograph of you and I)

難道說,你我的合照 ── 是唯一能證明一切的證據嗎?


Was it a dream?
Was it a dream?

是夢嗎?

真是夢嗎?


Is this the only evidence that proves
A photograph of you and I
A photograph of you and I
A photograph of you and I

難道說,你我的合照 ── 是唯一能證明一切的證據嗎?

你我的合照,你我的合照,你我的合照……

台長: JACK
人氣(213) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 歌詞中譯 |
此分類下一篇:Brian Littrell - In Christ Alone【獨身處於耶穌基督裡】
此分類上一篇:A Beautiful Lie【美麗的謊言】

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文