24h購物| | PChome| 登入
2009-09-07 01:22:38| 人氣695| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Brian Littrell - In Christ Alone【獨身處於耶穌基督裡】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

In Christ alone, will I glory
Though I could pride myself in battles won

獨身處於耶穌基督裡,我帶著榮耀

儘管我大可炫耀因著我獨自打勝的仗
For I’ve been blessed beyond measure
And by his strength alone I overcome

只因我無限地被祝福著,也因著祂的力量,我克服一切
Oh I could stop and count successes like diamonds in my hands

噢,我大可停下腳步,細數著像是握在我手中的鑽石般的無數功成
But those trophies could not equal to the grace by which I stand

但,那些勝利卻不相等於我仰賴的恩典


In Christ alone
I place my trust

獨身處於耶穌基督裡,我有著信任
And find my glory in the power of the cross

也覓著我的榮耀──就在那十字架的力量當中
In every victory
Let it be said of me

就說每個勝利是隸屬於我的吧!
My source of strength
My source of hope
Is Christ alone

而我力量的根源、我希望的源頭──

就處在耶穌基督裡!


In Christ alone will I glory

For only by his grace I am redeemed

處在耶穌基督裡,我有榮耀

只因藉著祂的恩典,我已被救贖
And only his tender mercy
Could reach beyond my weakness to my yield

只有祂溫柔的寬容,才能夠超越我的軟弱,使我不致屈服
And now I seek no greater honor than just to know him more

如今,我僅僅想更了解祂,而不再尋覓多偉大的榮耀
And to count my days with losses to the glory of my lord

我該細數的是──失去主的榮耀的每一天、每一日


In Christ alone
I place my trust

獨身處於耶穌基督裡,我有著信任
And find my glory in the power of the cross

也覓著我的榮耀──就在那十字架的力量當中
In every victory
Let it be said of me

就說每個勝利是隸屬於我的吧!
My source of strength
My source of hope

我力量的根源,我希望的源頭


In Christ alone
I place my trust

獨身處於耶穌基督裡,我有著信任!
And find my glory in the power of the cross

也覓著我的榮耀──就在那十字架的力量當中!
In every victory
Let it be said of me

說每個勝利是屬於我的吧!
My source of strength
My source of hope
Is Christ alone

而我力量的根源、我希望的源頭──

就在耶穌基督!

台長: JACK
人氣(695) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 歌詞中譯 |
此分類下一篇:Cold Winds ── 寒風颼颼
此分類上一篇:Was It A Dream? 【是夢嗎?】

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文