24h購物| | PChome| 登入
2004-09-03 23:07:26| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又喊又笑

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返學..遲左一分鐘
頂!咁就計左遲到
行上6樓,同阿cat走去hi肥雪
上左2堂中史,勁眼訓
哈..歐馬~新科長(我和議)
以後佢就係駝鳥既另一半//哈哈,勁搞笑
小息上中文堂,oscar一入黎
陳喚仁同杜文澤係度唱”天~外有天”
oscar就話:我姓楊,唔係姓寇
成堂都係度笑,上佢堂都幾開心
comm又見到劉以達(達兒),冇人聽佢講書..一如以往
hist林sir教,勁正,唔駛對住隻郭淑影
lunch去左同治堂食~等到勁耐
上英文堂\吹水,講pk旭(歐馬唔好意思我真係唔可以打粗口)
之後俾隻劉得拎左條橡根..好憤怒
我要打爆佢個腦!!
放學熱到p,返屋企開冷氣
點知我張涼平俾萍兒畫花左
佢話試筆wor,收啦~
特登畫花我涼平..勁嬲呀
走入房喊喊喊~喊到隻眼又紅又腫,爆血管
不過呢,之後有個人可以令我笑番wor
哈哈~佢呀..


千言萬語沒法講
葉落心窗千斤重
涼風輕輕略我身
平靜湖面泛漣漪

台長: 尚未設定
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文