24h購物| | PChome| 登入
2004-11-19 14:39:05| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

種善得果???

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉...尋日都唔知返學做乜~~
走左幾堂...好彩dam 仔佢地d 堂取消晒ja!!
lunch ...暉仔食個個香芒雞肉長法包~~(其實想試好耐la...不過驚唔好食)
.....比我想像中的--差(好甜lo...又見唔到d mango )
lay 兒著左件老西返黎...wahaa~~好似黎睇我同dam 仔ga 婚禮lo!!
(同dam成set衫親晒色)
哈哈...研究佢地vb 隊員個名---祉lin(點讀ar...唔係叫得咁爆ra ma!!)

放左學去尖咀同penny 撐台腳~~死野又唔返學lo!!
佢地班新界人又唔出黎wor..
佢買左勁多野...仲要勁重!!即買即著~~
ar....我睇中左件衫ar~~成千銀....o 晒咀la!!條邊都唔夠比~
行左去stussy ~~ 有件衫真係好得ga (大家都覺得)~$14xx...
penny 又有鼓氣想買la...又比我d point 說對了!!理知點吧....
之後見到有個名婆好慘行黑~~結果做了一場善舉!!

dinner ~ 我地兩個不停係到講講講....(大家都確定了一些事情~~)
哈哈...我地好低b ra!!
其實d 野食黎錯左lo~~~我地仲係到夾黎夾去!!
白痴...penny 仲問我佢係唔係叫左飯...(當時黎左個粉比佢)
夾Q 晒人地d 野lo~~之後又換返....
個d 野勁多蘿白個d 野...想點ar!!!加咁多色係到做咩ja~~
不過又幾好食ga!!>>>頂...死人頭成日迫我食晒d 野lo~~
(下次都係唔好同佢食野ar...明知我係食唔晒個堆人ga la!!)---飽死左!!
佢飽到褲頭都緊起黎~~wahaa...
yeah~~~交換左佢部有相機的mp3....e~all is mr.古巨基~~
唉..算la!!(因為本人家中電腦虧左)迫於無奈先至換ga ja!!
見佢拎住個袋野都唔想行la...

今朝不停打電話morning call lo~~真係唔該晒---比d 咁ga任務比我!!
晒Q晒我D 分鐘....又係到搵我黎搞la~
今日返學時到馬連達轉左個look lo!!
阿man 部game boy 好靚ar~~
ar...個個邪流丸game 好煩lo~~咁多說話ga!!
為左本gucci 買左本monday~~勁鍾意gucci d 野...可惜冇銀買lo..睇下都好ar!!
ar...阿暉竟然同我整左d 膠lo~~搞到本野好肉酸ar!!

同阿man take mtr ~~haa...佢對我以前ga 生活好有興趣lo!!
wai...見到大佬個老表~~
比佢嚇死...咁都應得我ga!!好驚ar~~~
其實我諗左好耐---邊個ar??著晒老西...又好鬼忙咁!!
佢第一句就係話...大佬星期日返香港>>>>
e...一早就知la~~~大佬wor..(等佢份手信ga ma!!)
























台長: ~ BosTon IvY ~
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文