24h購物| | PChome| 登入
2004-11-24 01:03:18| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大肚婆週記...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

wai...好多日都冇掂過e部虧電腦,虧日記...仲好虺冇返過屋企食飯~~
今日week 好多飯局lo~~係時候要減減佢la...(費事發夢見到自己大肚)

11月20日~
happy 生日ar...哈哈~我同阿傑去山頂接佢放工...
同佢d 同事食cake....好硬ar!!
搭巴士落山...wai~~好辛苦ar...我塊面變晒色~~唔洗驚ar ma...
(可能唔慣搭巴士...不過真係好想嘔<=都係唔出聲好d )
熊亭~~我同katie 極力舉薦d 手卷好好食...
哈哈...我地兩個唔知做乜鬼死咁夾lo!!
又食左個cake la~~(今個月食左=5個蛋糕星期五又食la!!~撞鬼)
一人一張寶麗萊~~~哈哈...張張都好靚ra!!
玩晒野又落d ...係cb去灣仔又去返cb lo!!mia 勁唔老黎咁lo!!
唉...唔去la~~聽日要做主人家ar!!

11月21日~
大家姐結婚ar...結婚ga 女人果然係靚d ga!!
大家姐個樣勁似"芭比"ar!!好Q...
晨咁早去左註冊處觀禮...影左N咁多張相~~
之後又去佢屋企敬茶,接新娘個D 老土野....
(係咪個個結婚都要搞d咁ga 野ga lei?...)
搞左成日終於可以返屋企訓一陣la~~
唉..轉個頭又去某大酒家食飯~~
由主人家位轉到去老咁遠ga 2打6位...因為我勁唔鍾意同二伯個家人坐~

11月22日~
yeah~~大佬返左黎la...miss u so much la!!!
heee...有手信>>>草餅,澳洲個d 唔知咩糖~~
去左和民等katie~~(cb有兩間ga)
個杯野飲食完都未黎lo!!
之後去左太子會donald 個新相識...真係呆左lo!!
去左太子只係數個字...我同表哥喬仲要扮晒唔識得又一齊行又要扮撞到lo~~
<=我都唔知自己講乜...
自我介紹個part 想點ra!!個個女仔叫"傻欣"...
阿顯勁搞笑lo~~~冇la la叫人地做"傻豬豬"....
之後又唔知做乜q叫vivian(唔識串~~
由頭到尾我地都未聽過傻欣把聲...我地同佢有距離ar??
唉...做乜識d 咁ga 人ga???又食冰又大麻...(我最壞都係食煙飲酒ja wor...)
又成日唔出聲...搞到我地幾個好似白痴咁係咁講...係到笑~
唉...都唔知部邊個出街lo~~好似得我同表哥同表弟係到行街ja wor...
妖~~我都想同阿契媽媽食飯ga!!(但係好耐未返過屋企相la)
行行下有條粉皮叫我去量衫個d 野~~
無聊地睇下咩一回事la~~~又係個d 呃人公司la...
做model~~~玩咩...又唔係高過人,又唔係靚過人~~~
搞到我迫於無奈咁踢爆佢....一句講晒都係要錢ja!!又係到玩人~~

今日見返以前小學ga 緋聞男友ar!!<=兩個都見到lo!!好驚ar~~

11月23日~
剪布剪到頭痛lo...勁辛苦~~可能唔夠訓...
今日暉暉送左個大口狗key ring 比我~~好靚ga!!有佢個兔樣~
放左學同sky 去買野~~唔知點解聽到佢把聲就好鍾意串佢~
(我都唔想ga...個腦突然轉快左~~當你fd先串你ja...又唔見我串其他人!!)
yeah~~~有人送野比我ar!!
行行下見到馬騮...哈哈~~仲要係sky最樣衰ga時刻見到...
ar...好想食峄壽司ar~~e...次次都咁多人做乜ra!!
仲要等五十幾個先到我地lo~~~結果又是和民...比較少人d ~
食完等happy 放學~~條友屋企冇洗頭水lo~~wahaa...
去haggan 食雪糕....好耐冇食過d 貴野la!!食到人地關門~
我地見到阿旦哥~~~wai...好高ar!!

11月24日~
成個上午都冇返學...
ar...我以為上1:30 ar!!<=好無聊ga 一堂...最有義意都係染左一塊布~
今日阿暉同dam 都以為我件衫污嘈左lo~~~wahaa...人地暗花黎ga!!
三塊葉變左三條間lo!!....算la~唔好提la!!
放學等杜小魚老師lo~~~唉...都唔知搞咩~~等左好耐!!!
去到牛頭角咁鬼遠...見d冇人工ga工lo~~仲要個個week 都要去lo!!
個老細勁似<下一站彩虹>個個男主角ar!!...好鬼好人lo~~
ar...去到先知又係文sir 個科野ra???死得ga wor...


台長: ~ BosTon IvY ~
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文