24h購物| | PChome| 登入
2005-03-15 01:55:30| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~~ 竹林深處人家~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近日ga 生活都係離唔開>> 返工=> 放工 => 玩 => hei !!
哈哈...每日都有聲稱美男ga 人接我放工~~
頭個幾日係koson => 拎住塊板落黎...堂正自己屋企咁lo!!
放工仲要坐佢架綿羊仔...想點ar?? 扮日本人...架車真係幾型ga!!
但係....勁過頭lo~~~ 天寒地凍....cool~~
之後個幾日就係東東 => e...成日搞我塊面~~~
搞到周圍鋪d 人都以為佢係我條仔...d 人仲減晒價比佢!!
由於e 幾日接我放工d 人都鬼死咁出眾...( 個個都扮到日本潮人咁~ )
唉,我唔知點解釋~~

學校傳說中個件"et"怪又係係個個場到返工...
基本上我個個都識,為獨是係唔想同佢交談~~~
返工個到識得好多老細...成日都有超低價買野~~~
平到冇人信lo~~~~ 結果東東買左好多野....
e....佢又買左d 同我一樣ga野la~~~ 我地唔可以再咁夾ga la!!!

賣珠仔個個老闆成日都好鬼無聊咁搵人傾計...
wahaa~~~懷疑佢屋企係寵物店...
我只係話我想學車ja!!
佢就成日都話我未夠15yrs old~~~~好無奈ar!!!

有個17yrs old == 人稱老細ga 老細~~~成日同哈理發癲~~
wai...激有錢ga 人家~~~周身名牌都不在講....仲要有人打本比佢開鋪~~
點解咁唔公平ga??...我只係一個出身極之寒微人家的女孩...

每個星期一...
阿聰又黎la..... 招魂咁叫人陪佢落cryber !!( <= 損友1 號)
我同東東只好又要係到扮談情lo~~~ 哈哈,太爆la...搞到阿聰都有d紋ga聲氣~~
頂....好憎去cryber ar!!!mk 人先會去ga ja~~搞到個人都cheap 晒!!

終於都見到第5代la....哈哈!!( 之前仲以為係第9 代)
短短2年....由我e 個第3代去到第9代~~
每次我都會同你傾每一代ga 笑話 <<<< 這樣實在太好了~~
回想起你當初不願意同我做返朋友... 我實有太內疚~~



台長: ~ BosTon IvY ~
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文