24h購物| | PChome| 登入
2005-03-11 01:27:32| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

* 盡在不言中 *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

只能夠咁講 => 我已經有一個星期冇返學了! 學費仲未交~~
今個月,返工ga 時間佔領左我人生ga 一大半~~

今天我初上我今個星期第一日(星期四)ga 堂>> 明天又自我day off 了!!
今日早到不得了,食完個早餐d 人都仲未返~~
我明白了>>> 我應該要好似平時咁遲個幾鍾先返學!!
wahaaa.... 阿組dad 出牙仔,真係好搞笑lo!!
英文堂,基本上又係冇做過野~~
成堂我地都係到爆笑.... miss 實在太爆了!!

放左學又返工~~~ 救命!!尋晚仲出左去玩...勁累皮la!!
完全係為生計而努力~~
今日有個富到爆ga 富婆黎買野=== 痴線ga, 幫個公仔買成千幾銀野!!
pay by cash ~~因為佢,我都費事理其他客!!
今日成日都爆忙...接近收工個一個鍾=== 停下來!!
終於有時間同隔離鋪d 人傾計~~~~
點之阿may 姐走黎問英文lo... help,什麼英文ar??連電話ga 字典都冇e d 字!
好深lo... 連d work 都唔知佢咩解!!完全唔常用ga 英文~~~

好多人都著左carmen 同yembie 送比我個件adidas new cloth ar!!
不過多數都係yellow one~~~ they bought a red one to me !!勁靚~~

我都發覺我ga 生活永遠離唔開>>>
講野, 食野, 好肚餓,好搞笑,玩......
幾辛苦都好,我都要每日重覆咁做e d 野!!!

台長: ~ BosTon IvY ~
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文