24h購物| | PChome| 登入
2004-11-17 22:13:04| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

>>>> 心病

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好嬲ar...成日都比人嘈醒lo!!
頂...自己浦完就唔好搵人墊時間la~~~過份>>
搞到我晨咁早就比d 電話炸醒晒~~
家陣d 生活真係一個好正常ga 學生....返學=>放學=>返屋企~

好驚lo~~今日同阿暉返學見到個課室一個人都冇~~(唔係唔洗返ar??冇人通知聲ga)
oo~~其實係個個都係屋企冬眠緊lo!!
終於唔洗對住d "x " la~~但係完全唔知阿sir 教緊d 咩lo!!
今日餐lunch 都唔好食ga!!
最後個堂都唔知咩堂黎ga~~~d 人悶到死晒lo..
頂唔順都係時間走下堂la...哈哈~~同肥明同佢d 同學仔打vb lo!
又有個人叫"adam "~~
坐坐下見到阿澄同人打交lo~~唉...成日都搞d 咁ga 野!!

放學同penny 走先....好餓皮lo!!
一唔開心我又黎料la~~~狂食野!!
行行下見到lay 仔....哈哈~~我離棄左penny...
買完野諗住返學校la~~點之阿暉佢地又走lo!!
wai...佢地班野ar...食晒我d 野lo!!
adam 仲過份ar...飲晒我杯野~~仲要同阿暉講"飲晒lu"...吹漲!
阿恆真係勁玩野lo~~~過20雞比佢個fd...
呆左~廿雞拎唔到出黎ga wor...係咪要計d 咁ga 婆仔數ar??
結果我地去晒新都會坐~~~好耐都未去過坐樓梯lo!!(第一次同soy 去e 度)
露比生日快樂~~在場好似得我同暉知道佢生日咁lo!!
好搞笑ar...d bird 隻隻都向住我地lo!!







台長: ~ BosTon IvY ~
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文