24h購物| | PChome| 登入
2004-09-15 20:40:54| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

睇波~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝番去集隊啦....點知~係好悶架....d嘜春春學生會喎!!!收x!悶到我呀!

跟住番到課室第一,二堂係中屎~佢就係咁講~我就係咁訓~爽死~點旨訓訓下凍醒左....之後就粒隻手落個袋到....正呀!今日阿sir無鬧人訓!!唔知咩事....

跟住兩堂中文~要dict呀!錯左3個字~~~叻左~

跟住個兩個oral堂就真係不知所謂啦......因為個個mr.bird都唔知係咪第一年教書........竟然係大熱天時...熄冷氣....+上翠兒病左.....阿sir咪俾開窗囉..點知淨係開左1隻.....點知我地剝晒冷衫佢先俾開番一部冷氣~~~有病的...好不容易地先可以落堂...知後同阿carrie去左我的食魚旦粉...ok啦~之後點知見到林樂嵐+陳曉欣...咁咪四個一齊食囉....點知佢講下~先發腳佢有d衰~仆街~我講咩你知~你又講俾佢知~無卵病呀!

跟住之後係咩屎堂....我無帶書~阿molly都係無書....所以呀!嘜哥就借佐本書俾我~thx晒~跟住就係d學生會週年大會之類啦....點知~係強弱勝負矣判矣!!!
不過我會投1號架......點解~因為人地2號d fans係無知的姣西~仆街~都話靚仔!!收皮啦你地......靚得過我條仔先啦~

跟住放左學~正想番屋企之際.......我就見到求期同中指...佢地話去7人場喎!咁我咪去埋囉....點知俾我見到男朋友呀!!!!好開心呀!跟住佢請我食ice-cream呀!!thx!!!!!

台長: 比支~發火啦~
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文