24h購物| | PChome| 登入
2004-09-14 17:46:10| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

死人頭~剋住晒~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

因為琴晚又12點幾先訓.....今朝又再次差d唔豬醒...勁呢~

今朝番到去又早讀......悶到痺....跟住第一堂係咩屎堂.....都無嘜點聽...講既都同補習個d差不多...跟住我就睇埋本四葉草.....d四個關係真係要睇完先知架喳!!

跟住中史堂就追埋個結局~真係麻麻地......

到呃錢堂~係到素描...到1點幾同何b落去買野食~竟然無晒飽食~頂~局住食左四條腸~之後就番課室啦.........跟住個幾堂~個肚就好卵痛~之後就係咁係到悶~~~都黐卵線架d阿sir~無耐~番到屋企無聊左陣咪阻功課囉~d學生勤力架.....






*怎麼我眼內人人像你 人人是你
沿途萬里 完全被封鎖
前方街角尚有幾多個 徘徊著未散的靈魂在共我拍拖
你的分身怎麼緊貼著我 到底真的假的經已混和
還是以前的事 不捨得的一個是我 *

台長: 比支~發火啦~
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文