24h購物| | PChome| 登入
2004-11-09 18:57:44| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

6運會最後一日...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

勁呀!今日又6點幾起身啦....
今日係6運會最後一日....
lunch個時就同唔資邊個慶祝生日..
點知行個時...見到小龍呀!
今年red house第1喎啦啦隊
友校接力我地第一呀!不過全部都係離校生黎既...超~
洗腳100m第一呀!恭喜晒!
閉幕足足企左成粒幾鍾...
企完即刻雙腳無力....
番到去...何B鬧人呀!....
番到屋企就即刻死左...
d腳貼晒震痛貼呢~


*************************
記得老豆問我?
我又甚麼打算?又甚麼目標?
我竟然可以一句都答不出.....只跟他講未想過......
那麼?我真的要想一想?
我又目標,做唔做到又係另一回事........
你既失望?會激勵到我嗎?
今晚我同老豆傾計既時間係相等於一個禮拜...
因為我平時同佢傾計都唔會多過1個鍾.....
但今日終於俾我知到........你對我既期望都幾高下....
***********************************************

台長: 比支~發火啦~
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文