24h購物| | PChome| 登入
2004-09-16 18:06:04| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

病得很~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝~係第九屆SA選舉~好無奈咁2號以502票贏左~唔光彩的~

跟住第一堂既econ堂~真係好勁呀!無訓覺~聽書~~因為有好多功課唔識左..所以聽書~跟住英文堂係到dict~我地激到miss leung死死下........

到佐p.e堂.....玩完basketball之後.....坐低透涼既時後....梁sir黎搵我~見親佢都有好野益我既~就係叫我去同警務警署署長真情對話~真係無奈~~仲要係25/9號tim~跟住我就話我想左番perfect~跟住嵐嵐,carrie同molly都左埋一份~因為呢d優點好易執~正!跟住p,e堂完左~就同嵐嵐,carrie番課室俾低d野...跟住就見到洗腳同鄉下係到換褲...洗腳好白喎!!!>....<跟住就同嵐嵐,carrie去左街市買野食.....
祇後食完我去左car park個邊.....見到黃羽呀!好開心!跟住就過左去搵阿青哥~苦榮同阿邊個....跟住我玩玩下就去左大波輝個邊...去玩~

跟住個堂中文堂我好努力係到做功課........
跟住art堂~我係最快走既一個~~4:35走左啦~~~
之後上左labrily見到仔仔~~個時~~我係好唔舒適架....跟住都係死頂~~之後俾阿siu知道埋~之後同仔仔一齊走....佢幫我拎野~~因為我好唔掂~~好唔舒服...................仲有好n多功課未做呀!!!!!

台長: 比支~發火啦~
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文