24h購物| | PChome| 登入
2004-11-13 00:31:49| 人氣71| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無題...........

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日幾乎有遲到...
幸好...我今朝7點7知醒...
點知阿妹都未起身.....
跟住我地又爭廁所....佢好趕咁就出左門口...
而我..當然塔11先出門口啦......
點知早會既時後...阿sir俾左條新校ɜ我地睇...
俾而家呢條靚爆!
番到去第一,二堂中文堂...
又係教緊<<論仁.論君子>>
教左好耐....有d無奈...
子日:................
子日:................
子日:................
子日:................
跟住就係兩堂屎...
左做埋本功課...好乖乖咁交左俾阿sir...
其間年近更年期既mrs wong上黎小班世史人...
好彩當年無修姐.....
小左好耐...
小完!又到阿sir小..
小左成堂...我就照舊<<左耳入,右耳出>當佢講野耳邊風...
除左教書.....
跟住又係唔多like既地理堂...
我地無分...因為鄉下....
食完飯
好快又eng啦......
我勁問野....又d煩!
不過miss梁梁好好人喎!
係咁教....明晒啦!yeah!
跟住就係第10,11,12堂...6點幾先放學....
番到屋企食粥.....
之後就等聽日既死期....
希望阿sir唔好講晒d衰野啦....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
11/11/2004(四)
琴晚art堂唔駛補課...正!
跟住就俾miss 麥的左我去女童軍....
聰要俾件死人36碼既衫我換....
換完臍都露埋....
跟住見到miss fok個仔仔...
嘩!佢好靚仔架!
佢今日12/11/2004生日呀!
祝你歲生日快樂呀!

台長: 比支~發火啦~
人氣(71) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文