24h購物| | PChome| 登入
2004-07-27 20:14:43| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

潑  婦  罵  街 = 愛 麗 絲

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1.未見過咁百厭o既小朋友,唉!食餐飯唧!去左n間:味千、delifrance、仙跡岩、大排檔、le唔知乜店、好好粥麵、仙桃源、申一棧仲有唔知乜名。
間間都唔鍾意,終於有得食啦!~~~登登登
pizza hut!
哈哈!阿女麻早講ma~終於可以食野,但點完野食後,大表弟成日o係度叫~又話「龜波氣功!獅子咆哮彈...」阿女麻終於忍唔住開聲話啦:成個低b仔咁!咪叫!
(道出本人心聲,勁呀!)

2.完完全全行唔到街o既情況下,我就搭車去左火炭去燒隻<<絕世好賓>>,幾好看啦!我愈來愈鍾意劉青雲啦!佢真係做到好似賓賓呀!大妹仲借左隻<<老夫子真人版>>畀我看添呀!又有vcd看啦!

3.今日o既日式豬扒飯,同以前o既日式豬扒飯都唔同味o既,點解?
難道抱著不同的心情,味覺都會因始而作出相應o既變化?
因為以前曾經某次同佢一齊食過,覺得幾好食,今日再次點番,味道變左啦!難食左好多~一路食,一路回想番以前,我又雲遊啦!
哈哈~但係~
番到屋企,沖完涼後我就食芒果~曾經有人應承過我整芒果布丁畀我食,咁耐都無o既!唉~
有時,承諾係唔可以亂說。
「我愛你一生一世」「我好掛住你」「我會照顧你」「你鍾意去邊,我都陪你去」「好多好多」,呢d其實可以話係口頭禪,女人會鍾意聽,只不過聽得多會厭煩唧!最好就用行動去證明係咪真係愛他/她!口講無用講ga,得個想字!想 和 做 皆一線之間。如果口講左要做,就應該快d做,哈哈!唔可以呃人!
(暗示緊阿媽,應承左人d野呢~永遠都做唔到)

p.s.
呢排好易累,又想訓la
腸胃好番少少,但食唔到咁多野...












台長: 桃子豬
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文