24h購物| | PChome| 登入
2004-06-16 18:27:06| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~~~史力加2~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

二零零四年六月十五日:
1.一小時運動。
2.聽到個肥仔舉手呻吟(噢噢...),令我想起的生。
3.畀個西裝友死纏,猛叫我唔駛驚,其實你愈咁講,我愈驚~低b
4.租左3隻vcd,尋晚看左半隻vcd-韓版孤男寡女。好爛片~
5.單身真幸福,可以以自己的意願過自己的人生。
二零零四月六月十六日:
訓得唔係咁好,阿爺~日鬧夜鬧,但又唔對住想鬧o既人面前鬧,去死~啦!
嘈住晒,因為飲完橙汁後,隻杯無洗,放左成晚,就勁鬧!阿哥又係o既,做野無d手尾,小心d~就唔會畀阿爺捉到痛腳。
由細到大,我都慣左咁樣,有d人話我世界女,只不過我慣左看人面色做人,知道邊d人係唔可以得罪,唔可以得罪o既,咪附和下~敷衍下-(我對阿媽都係咁,佢成日都想訓練我成為女強人)
12點就去到阿妹間小學,接佢放學,然後一齊食野看戲,好好玩~
同埋估唔到「史力加2」比「史1」好看得多,我頗鍾意o個隻貓咪,扮可愛o個陣,真係好討人歡喜,全場好多小朋友都勁笑,估唔到公主願意放棄美貌同史力加相宿相棲。大團圓結局啦~
~~~~o個四本書要還啦!聽日看怕要抽d時間去,嘩!星期五要去灣仔,真係唔係咁想入灣仔,無雷公咁叉遠入去,番屋企都要接近一粒鐘時間,呢排搭車,我都會諗番起,有人畀攬住~挨d情景,但我唔想踩番o個坑,做人要獨立,唔可以死靠男人,無用~架!
我一直都好希望搵到我o既真愛,可惜我感覺到d人唔係、可能未到掛!
所以我想休息,好好咁休息,呢段日子我真係唔想受人騷擾,得閒去做下運動、同朋友一齊都幾開心呀!
何必再迫我!可能幾年後o既我,又會變,我仲未定性呢~
我都好開心身邊o既朋友有段好o既姻緣,但每個人o既際遇都唔同,要努力~呢!
p.s.
明日may還書

台長: 桃子豬
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文