24h購物| | PChome| 登入
2005-04-05 12:49:30| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

冷戰 + 完了吧~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


二零零五年三月三十一日

倒會咁早醒左又係因為同一個重大既原因, 就係叫你起身囉, 係朝早五點, 基本上係無咩點睏過ka我, 我仲嘈醒左姐姐俾佢話左我一陣tim呀, 好慘 .. 迫自己睏多一陣就起身, 因為今日要去deloitte聽一個唔知咩咩咩既talk, 九點咁早, 使唔使呀!!!! 真係唔係幾function到囉蹶人其實, 眼袋子又大了一個size啦~ 一面聽一面想睏, 又為將來擔心得更多, 驚自己考唔到牌, 驚好多好多野, 點算好 ? 對未來好confused呀哩一刻, 我想順利, 事事都要順利 ~


有好多sms send俾我, 好開心, 好鍾意你send好多野俾我even你番緊工~ 但唔知點解總係個timing唔係好好, 打俾你個時係又唔聽得, 到你得個時我又唔得咁囉, aiya, 點會咁ka ??? >_< 聽完talk就要番工了, 真係無時停, 唔係好得, 有d頭痛, 睇來今晚真係要睏番多d啦, 哩幾日都唔係睏得好夠咁tim~


唔知點解... 你無啦啦唔應我, 係唔係因為佢又係你隔離呀?? 我又好似.... 阻住你了..... 對不起 ..... 比較鍾意晚上既你, 因為好人d, 對我好d, 把聲好聽d, 唔惡d~ heehee.. 但我就相反ka~ 有人唔睬我有人唔睬我 ><


算.. 唔理我我等間又去飲野!!!!!!!

晚上約左joyce同bee去食飯, 係bee未來之前就同joyce講左好多好好笑既野, 原來哩個world真係咩人都有囉, 好得人驚囉~ 之後佢個bee到了, 去dinner啦~ 又係食我最鍾意既地方同最鍾意既食物, 之後行左一陣, 係mk行來行去, 等andas去來, 之後去左飲野, 玩d唔係好適合我玩既games, 當然係輸左啦~ 之後就番左屋企了~ 麻煩晒你送我咁遠~ 回家後就開始左另一輪冷戰, 我終有一日頂唔順ka啦~ #$*#($#%$*&#

台長: Candace Yu
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文