24h購物| | PChome| 登入
2005-03-25 01:01:46| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

第一次的短期租約

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

二零零五年三月二十日

燒野食既代價係 -- 我生左一粒瘡呀!!! ><

起身, 又係中午了, 我諗我真係唔係幾舒服, 係眼睛同sore, 算啦, 一定係wear得con太耐 / 食得太多野 ~ 哈哈


一早就勁打日記, 因為想將所有野都記底 .. 其實 .. 最近既生活都只係自己知道, 其實那天你問我近來如何, 可能只係隨口一問, 但都令我有d唔知點, 唔知點夠會覺得唔知點, 可能根本係無咩特別之處, 特別既定義係咩先 ???


我睇左你既日記, 見到一d野, 唔知道究竟你講既係唔係我諗既野, 我開始諗我係唔係又錯了~ 但覺得開心咪得囉, 唔係就係要咁gei mea?? 但我又覺得你唔係好開心, 你係唔係唔開心呀?? 特別鍾意crazy同開心既你ka jar (唔開心都要tum番你開心), 唔好唔開心啦beebee~ 唔好時時諗以前既野, 之後既可能係更好更好, 我相信ka, 因為識左你ma~ ( 係咪想嘔先 )


candace.. candace.. 你無做錯ka!!!!!!


同catcat傾左一個long long D, 大家既問題好快就會離開ka啦, 放心~ 哈哈, 你係第三個知道哩個小秘密, 啦啦~ 放心, 我係唔會對你有.... 暇想ka ~


相信今日又係hair左一日啦會, ai... 想點 ~

晚上去左食泉將居, 我未去過ka之前, 但原來又真係幾好未, 係好味ka, 妹妹一定鍾意食, 因為係食小菜同飯個種呀, 老人精~ 行左一陣mk, 啦啦, 都係無買野, 又番沙田行多一陣, 又係無買野, 好乖, 我愈來愈唔鍾意買野了, 仲有錢都唔要, 我諗我癲左~
marry your bf/gf that you hav




哈爾移動城堡, 其實我係想睇ka~

lalalalala... 好想唱歌, 好想唱歌俾你你你你你同你聽, 好想好想...

我發覺我一日比一日鍾意打日記, 一日比一日打得多同開心, 唔知點解.. 可能好既野係想再諗多一次, 就開心多一次啦 ~



eVeRYtImE i TrY tO FLy ABovE WiTHouT mY wIngS
i FeEL sO sMaLL bECauSE i NeED yOU bABy~

Sweetie 你話你 受夠了你 不會笑你 
忍夠了 我態度 太霸道 似訓導 
去教導 如爸爸教細路  要你報到 
你要知道 只因 我要確保你屋企返到
我至訓得到訓得好

Yeah... I say No No No No Maybe U want to Go Go Go Go
你向我投訢 我太似保安小組 
但你可知道在我心裡 你是我一級國寶

Because I Love U So  That's why I Mad U So  
請別怪我多道理  Wow....babe don't U know?  
Because I Love U So  
That's why I Never Let U Go  Ba La Ba La Ba La Ba La
常囉嗦 也要你知道 I love U

Sweetie 我認我臭脾氣 我認我好小氣
唔識去討好你 但其實一句到尾
我只係緊張你 緊張你 仲緊張過我自己
道理 唔理 不會放生你 你不想見到  
我會通宵去惡補 我會多點洗澡 
我會戒掉老士 為你好為你好 
就算些少劫數 些少既煩惱 我也不會讓你遇到


Bridge Baby baby don't you want to count on me
You will see baby baby we will be the fantasy
講得到會做到 與你教堂能去到

白髮白髮齊眉 共你共你 牽手到尾



我有聽你recommand既節目ka, 短期租約呀ma, 你唔係度我幫你聽埋呀~ 佢播左...

沒有話說 沒有話說 沒有話說 沒有話說像冷戰

十個call 六個call 亦說想念我

明白你從喜歡到憎恨

英文歌~ 聽唔明~

係hip pop歌~ 唔知佢唱咩~ 我地閃人... 難得無比狗追...


晚上... 個頭真係好痛.... 好辛苦 ....

台長: Candace Yu
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文