24h購物| | PChome| 登入
2004-08-20 03:50:34| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

點解… 咁多阻滯既???

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又係番工既日子.. 但係yesterday真係太late睏.. 又或者係太 ‘早’ 睏啦
好唔想起身.. 但係.. 俾我好電話吵醒我.. 一次又一次
哈哈.. 俾老細發現左我係咁遲先起身tim~
番到公司.. 好hurry咁做晒所有所有野.. 一樣又一樣
之後就rush出去俾野老細.. 可以趁機會行一行bank囉~
又開始做埋手頭上既工作.. 之後又開始無野做lu
感覺唔好.. 因為唔鍾意太得閒.. 覺得自己有d廢.. ai..


六點幾.. 好想離開公司.. 今日真係唔係好想做野.. 想休息一下囉
點知… 一個人… 係mk… 行… 好mun呀!!!!!!!!!!!!!!!
竟然係黑口黑面既時候撞到熟悉既人, 都只係冷笑左一下, 無心情~


一個人行sasa.. 一個人choose指甲油.. 一個人買野.. 一個人等時間過…


終於都唔使一個了~ 但係… 其他既問題又出現…
本核應該開開心心既野都變得mun mun 爭爭, 點解要有咁多問題出現
我只係想玩gei.. 都要有阻撓.. 事前既苦可能比事後既樂多… ai…


今日有人面 “hay”唔認!!!!!!! 對不?? 算了.. 打工.. 只係可以忍氣吞聲.. >_<


見到beebee了… 心情仍然未好呀!!! 不過慢慢大家又白痴起來
談談他.. 他.. 和他.. 哈哈.. 我背後講野俾人聽到tim~ 好lor呀!
做自己鍾意既野.. 開心既野就算了~ 對不???

一向都以為自己係一個獨立既人, 原來真係有好唔獨立既時候


咩都係有代價.. 滿足現狀.. 可能係最好既選擇.. 否則失去既可以係更多...


好掛住希希..... >_<

台長: Candace Yu
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文