24h購物| | PChome| 登入
2004-03-27 22:41:00| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

死唔斷氣

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

敢愛敢恨係★天蠍座☆的特性…
大情大性又係我特色…
剛剛睇返我以前每一頁寫過既日記…
忽然之間…腦海出現不少以前曾經出現過自己生活中的甜酸苦辣…
有甜蜜的,有辛酸的,有痛苦的,有自由的,甚至有不能可以估計到的…
當我睇返開心的日記…自己個刻..真的笑左出黎..
嗯….
一開始梗係開心啦….
今日同左個做埋亭日既crew傾計…
我問他:“你仲掛你以前個女朋友嗎?”
他說:“話冇就騙你,我根本放唔低佢,係呢度曾經同她開始,結束,有好多原因要令我離開呢度,她是我其中一個離開既原因。”
個刻我真係唔知點樣可以安慰佢…
我只好同佢講:“好..點都好都支持你,比心機搵個更加愛你既人啦! ”
曾經係好耐好耐之前我亦擔當他的角色…
我好明白他的心情…
或者他離開120係一個好好的選擇…
況且他大把青春…
我相信他會搵到一個更加懂得愛護他的女仔….
一個外表像浪子的男孩…竟然內心咁專一…我真係難以相信..

女仔的眼淚真的唔珍貴…
女仔太眼淺…
一滴一滴一滴..滴滴滴…
可能已經變成一盤水……
我已經好耐冇喊過啦..對上一次喊都係自己做野做得辛苦,壓力大先喊…
o岩o岩…
我又黎啦…
唔知點解wo…
好奇怪真的好奇怪…
我份人真係唔係好夠運…
我指事業方面…
同我一齊上堂d公關佢地通通都升哂..仲做左一年star…
點解我唔係呀??
我都好痛苦架…公司會明咩?我自問勤力..點解d人咁鍾意成日指別人的錯處又唔會體諒下人呀..又或者又唔會讚下人地做得好呀??
逗個小小糧就要換來咁大既壓力呢?
我唔甘心…..
壓力成日周圍咁走…一返到家又或者一休息就會走黎搵自己…
我都唔想比咁大壓力自己,而係自己對工作的要求….
有時Candy講得對…
樣樣唔好睇得咁執著…
我想我要再學習…
執著只會令到自己更加勞氣,更加辛苦…
點解自己唔尋找一些可以令自己舒服的方法呢??

我已經好努力搵緊….不斷尋找方法relax自己..不斷…不斷…不斷…
點解到最尾….
我都死唔斷氣呢?我仲係度仲為乜咩呢?
點解? 點解? 點解? 點解? 點解? 點解? 點解? 點解?










台長: 沙皮公主
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文