24h購物| | PChome| 登入
2004-01-07 23:14:00| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

肺腑之言

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

剛剛出左去同L.S.M-Co,Star-Co,OC,仲有成班patch既star一齊出左去食韓燒…
老實講…真係有d唔係好慣…有d大粒野食野….都係第一次啦…
食完之後同左個star去左41拿左新年既佈置….
之後我地一齊去搭車…搭車途中都係傾緊大家公司d野..
唉…自己又煩一獲啦…
因為我未考完個skill….
唔知幾時考完啦…
我真係好想知4月個陣..我做緊乜呢??
仲係120..我升左star??
定我調左其他鋪呢???
我好想知..好想知我個陣做緊乜???
我都唔想咁悲觀…因為我唔甘心…因為…我係一個冇名冇實既star…
未轉monthly,未轉銀牌…
奶奶講得o岩…比一年時間佢…..
如果一年之後我仲未升star..我就放棄….
因為我已經好累好累….

正所謂..我仲記得亞雪講過:
一對情侶拍左7年拖
個女仔想結婚,之後同左個男仔講:我地不如結婚啦!
個男仔根本冇意同個女仔結婚..因為個男仔冇錢…
最後個女仔同個男仔散左..
個女仔仲同左另一個肯同佢結婚既男仔結婚…

我明架..我明架…一樣野係屬於你就係你…唔係你就唔係你…
如果你擁有呢樣野外表,而得唔到佢內在…
根本係冇意思…
結果我自己都會選擇放棄….要自己辛苦,倒不如放棄佢..重新接納新環境…
到時自己可能仲開心啦…
升到star的確好辛苦…因為係120既日子度…好多野要做…
又要煩..
煩C.S.A編更表,煩File,煩自己Project既數hit唔到,驚做錯野比人罵…仲驚冇C.S.A…
依家都煩緊冇Full-Time C.S.A啦…
算啦….人生生存都係為左生活…
我都係想搵多D錢想比屋企人有個舒適既生活..
因為我知道我爸爸媽媽年紀已經開始老邁啦..
我知道佢地好辛苦..日日早上5點幾為我整飯盒,叫我起床…
雖然佢地成日依依哦哦..我真係唔想佢地臨老都要為我仆心仆命…
因為佢地咁樣做..我又比唔到D咩幸運比佢地,我會好內疚,唔開心..
我真係唔知自己仲可以等到幾耐…
我真係好想知好想知…
因為我只知道我依家勤力,可以彌補我父母對我既關懷…
我會比心機啦!


台長: 沙皮公主
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文