24h購物| | PChome| 登入
2003-03-17 16:53:01| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Juno探訪監獄助更生(無聊)!!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

麥浚龍(Juno)昨日出席《同心同德助更生》活動,即場獲委任為「南區助更生之星」。Juno高興地說:「佢疉覺得我形象健康,又充滿活力,所以搵我做囉!」稍後Juno還會獲安排到監獄探訪,問他會否介意,他說:「我冇問題,覺得好有意義,唔會介意。(想探咩犯人?)冇所謂,助更生呢樣禝冇分別。」對於現時外界仍有不少人對監犯存有歧視,Juno希望此情況不要發生,他覺得監犯亦有一技之長,並呼籲大眾給予他們機會改過自新。
問到Juno有甚麼缺點,他笑言自己非常「大頭蝦」,他說:「我讀書碹陣成日唔記得帶書,老師會覺得我好麻煩,我仲試過上堂睇漫畫,又鍾意傾偈,細個實會頑皮砼!(有冇俾老師列入黑名單?)咁又冇!」

台長: 平民超人
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文