24h購物| | PChome| 登入
2003-03-17 16:52:09| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

羅嘉良拍劇宣傳連踩二十二小時(無聊)!!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

羅嘉良早前到新加坡為TVBI的轉新台徽做亮燈儀式嘉賓,據知今次撈家(羅之暱稱)是被無扨欽點出席,故此他由雲南拍完通宵劇後,翌日便馬不停蹄飛往當地做宣傳,連踩二十二小後才開始吃第一餐。不過撈家說能吃到最愛的海南雞飯,甚麼都值得。他說:「TVBI開台時,我都有份去宣傳,事隔兩年,佢疉又再改徽號,公司又安排我去做嘉賓,我覺得都好有紀念性。」
至於當日由朝踩到晚,撈家不但不覺辛苦,反而大讚雜誌電視台記者夠專業:「雖然連續做畄幾個專訪,之後又接受電視台訪問,不過佢疉好專業,我人一到,佢疉就已經打定燈,所以好快就搞掂,到夜晚十點幾已經可以放人,之後我仲去食至愛砼海南雞飯,最好笑係我一早諗住叫半隻海南雞,但碹侍應認為我食唔晒,一味勸我要例牌,但我堅持唔肯,結果講畄一大輪,終於被我說服,而我亦都冇失禮,真係成碟雞食晒。」

台長: 平民超人
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文