24h購物| | PChome| 登入
2008-06-21 21:19:40| 人氣230| 回應0 | 上一篇

How can i forget it???! 痛*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

How can i forget it....cos’ u hv HURTING ME

我真係估唔到你會o甘講ye lor...

You can hurting me cos’ you is the next one close to my heart

but我只可以講句’u don’t understand me’

係呀...我係有post過呢d ye...

so???!...

我只不過想識多d係香港o既人....

我知我打埋呢d ye上去可能過火o左d...

i really don’t know how can u affeck me like that...

我o甘做只不過想d人知清楚我係肥定瘦姐...

如果你話o甘就叫唔潔身自愛...我真係好hurt...

係你諗到我o甘ga 咋.....i hvn’t do anything..

因為我做o左d o甘 ge ye so...我係你眼中貶o左值..

我都無能為力....

我真係好想將你踢出我o既城堡...

因為你o既無情力令我太痛啦....

(呢d就係你叫我付出o既後果.你任可o既一言一語..都可能會hurting me)

我可能會唔捨得...

我知你只不過係擔心我...

但我冇你想像的如此純真...

thank a lot...

恭喜你呀...我會去添加我o既城堡o既防護....

因為我唔會比人再hurting me like this.......!!!

























可能你會有o甘ge 諗法...係因為我o既過去...

如果你覺得我唔係你識o既個o個鍾紫瑛......

我都好樂意去答你一句’你認錯人啦!!!’
















The answer:

I don’t ganna forget u never..cos’ u ever is the love of my heart

u hv living the deep of my heart..but u hv affeck me like this!!!!!

u don’t know anything about me!!!!!!

hurting me is not the thing you hv say...

係你諗我o既諗法...

台長: [...Yanki’
人氣(230) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: All about me..’ |
此分類上一篇:原來我有比人點名的-v-’
TOP
詳全文