24h購物| | PChome| 登入
2004-07-22 21:02:57| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

去沙田ge感覺...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本身諗住今日去賣書~但起身個陣又好晏...
so就等個電話響先起身︿︿
今日約o左麗晶去沙田做交易~陪佢去拎張poster~~
我地食完野先去,佢仲買o左隻拖鞋(人字拖)
=.=話咁就去得沙田行街...
之後就搭火車出去,個個人仲遲o左少少...
跟住我地開始去周圍行~去o左間買日本雜誌ge鋪頭~
見到有w-inds d野,有2本類似書ge物體~~
本身以為佢係相集~half個月前出ge~
麗晶話想要~我就當係生日禮物送o左俾佢~~
本書好靚ga!~又有紀念價值!~我講得太誇la!~
不過都幾貴o下~但覺得真係一本唔錯ge書~
haha!~無所謂la~反正我2年都無送生日禮物俾佢~~
我先咁捨得!!!何況d$$係我賣書d$$~
so無咁肉痛︿︿”
我又見到有一份w-inds ge野!~
個名係Prime Of Life Tour2004
麗晶話佢個d all係相o黎ga~先前先到仲貴dwo~
so我就決定買o左佢︿︿haha!~
包括有一本寫真習、2摺poster card!~
超開心~又超鍾意wo~
相反麗晶開頭唔鍾意本書~入面d相又係黑白...
不過係佢自己話要~so...

跟住我地就去睇銀包,睇睇o下我feel到有d唔妥~~
次次出親沙田就係咁,成日都覺得好飽...好唔舒服...
又可能我次次出親o黎都食好多野=.=
呢排我又成日食野wo~食極都唔停口wo!~
都唔知發生o左d咩事==
到o左3點到,我地就諗搭車返去!~
但又去番買日本野個間到睇~
麗晶就買埋本poster card~
呢本唔到ga!~係美麗風采個本~
差唔多到火車站個陣!~突然聽到有人叫我個名~
一望!~見到方方、suki、祺英同小情佢地..
仲有好多人...唔記得咁多個~
suki佢地同我say hello~
我唔記得有無同佢地say番~因我實在好唔舒服...
if無ge話sor ar...
不過佢地d反應有少少怪怪地...

跟住做o左樣好白癡ge野~好地為o左有位坐~
就搭火車出去紅墈~一上車就有位坐︿︿
沿途一路我地都係睇番今日買w-inds個d野!~
睇o下睇o下就到上水la~
時間過得超快!~其實本書都幾好睇ga~幾好笑!!!
跟住去o左CD鋪,買o左張work3 ge poster~
仲俾我買o左bestracks ge poster!!!
係新碟個張o黎ga!!!我想要o左好耐ga la>a<
超開心ar!!!work3個張仲俾麗晶平o左$10!!!
haha!~超開心!!!次次都係咁︿︿
下次佢話要等遲d先再買...

跟住返o左屋企,我地就開始打機!~
打鬼屋2!~打o左好多次都死o左...
最後我地鍾終打爆機la!!!超開心!!!
仲玩o左超音鼠...不過今次就無咁好玩...
總括o黎講~今日ge收穫好好ar!!!

台長: yanˍk
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文