24h購物| | PChome| 登入
2004-07-15 00:49:00| 人氣27| 回應0 | 下一篇

呢幾日好開心ar>a<

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

開心ge分別有幾樣野ge...
no.1就係出旺角la~~
    我想出o左好耐ga la~
    好耐都無出過lu!~~
    但係又無人同我出wo~
    最後都係出o左o黎la!!!
no.2就係去o左唱k!!!
    如果我同你地講今次係我第2次出o黎唱k...
    係咪會嚇親呢︿︿”因為出o左咁多次街,
    都無去過唱k...all都係去行街...
    if係新ge k房就係第1次=.=
no.3去信和la~~~好多謝人人唔mind我返轉頭去信和>3<
    其實我覺得佢真係好偉大ga!!!下次再約佢出街一定再捉佢
    同我一齊去ga=.=呵呵呵~~
    就係咁我同阿晶就去o左睇w-inds d野>#<
    見到佢地d野超開心!!!==但係d野超貴...
    結果都係得個睇字(唔能夠擁有佢真係好可惜><)
    好彩都有好多收穫!!!就係佢地d相la!!!
    揀相個陣真係超好笑!!!開頭睇以為得好少~~
    點知原來有好多ga~~越睇就揀得越多~~
    張張keita都好靚仔wo~心想一陣先再睇番d唔要個d~
    最後連維一一張涼平都唔要...因為都已經有成10張!!!
    一共$40~~未試過為一個名星買咁多$野ga=.=
    不過買得好開心~~連close o左部腦都見到佢/我傻o左/
    之後就返屋企la~途中就去o左cd鋪睇佢地新出個隻碟~
    超想買ar><不過都係好貴~~最後仲買o左張poster~
    仲平過阿晶$10!~haha!~
    返屋企個陣個天都黑哂~都唔係好驚︿︿
    可能係因為太開心la~~最後我決定o左要買佢地03年ge演講會
    04都要!!但係未出=.=仲係日本唱緊~~
no.4今日阿晶整湯圓俾我食ar!!好耐都無食過湯圓la~~
    好好食~雖則無糖水just湯圓!!
    好難得先有湯圓食~阿媽都好少整~~
    仲俾我學識o左點整~得閒可以整o黎食︿︿
    食咁多一定肥死我=.=
no.5呢排阿晶成日部我~我都唔使一個咁悶~~
    有時一個人真係幾慘ga><
    仲有ge就係去o左一間呢排成日去ge餐廳食野~
    佢個到d沙津好好食~so次次都差唔多食沙津︿︿
    d冷氣都幾涼!~我都幾like呢間野~~
no.6開左呢個新聞台la~
    有得放相~可以放我like ge相係到做日記封面︿︿

台長: yanˍk
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文