24h購物| | PChome| 登入
2004-05-14 19:09:20| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

五月十三日(補貼)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近排同彌敦道好有緣,兩個星期遊咗四次,仲要每次都撞正烈日當空,暖風吹送,由尖咀行到旺角,幾乎行晒全程(雖然用既時間都唔過九個字),熱已經唔係問題,最死既係D汗,濕完之後吹返乾,乾完之後又出晒汗,有種難以形容的不爽,但有時諗諗下可能係報應唻,因為頭個次行係我整蠱亞媽,基本上我冇惡意,冇既,佢話行街丫嘛,咪搵條最長既街同佢行law~~早知就咪玩咁多野!

可能係之前過左排養尊處優既日子,郁動得少,突然間咁大運動量,一時負荷唔到,返到屋企唔坐低由自可,一坐低D肌肉就痛到起入心,可能係連行咗兩日既關係…總之就一個痛字…初時為左無咁痛係大字型咁灘係張沙發到,但鬼死咁熱,所以就灘左係地,話時話,地下冰冰涼涼,真係舒服好多,唯一問題係亞媽細妹行唻行去好易踩到我…或者話有心唻踩我…

尋日出街仲有小插曲,係我見工時(呀係,我尋日出街係為咗見工!),我見工通常都會帶本書係身,因為通常見工都係等既時間多,冇事做都幾難捱,而尋日我就帶咗本叫刑罰的歷史,當我等咗個幾鐘,睇得津津有味既時候,俾人叫咗入房,本書收唔切俾個經理見到,um…佢冇睇到內容,只係望個封面問咗句:「呢D你有興趣ga!?」我衝口而出:「參考下啫…」唔知點解佢掃咗我一眼應話:「哦~參考呀…」好彩我冇用研究呢兩個字,唔係就真係…用字不當既後果…原本唔只會俾人笑…

台長: 媛媛
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文