24h購物| | PChome| 登入
2008-01-06 23:53:19| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

07年五郎大事回顧

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

12月27日 星期四

返工~~~~
放左兩日假....嘩....條龍長到丫......
真係全日都無停手,好彩都叫做平平穩穩過到~~~~
不過又真係幾累人,一日就已經累到行都唔想行~~~~
開個ot先走人,放工就極速返家了~~~~
晚上玩wii,wii sport 隻網球已經知道點玩la~~~~


12月28日 星期五

又係返工~~~~
星期五又係例排多人,簡單d講今個星期每一個工作天都唔係人咁品......
真係唔明點解eva可以咁hea,小小ge 覺悟都無~~~~
咩覺悟??
出得黎做野,預左俾人鬧,預左多野煩,預左無時間玩,預左要做好多自己唔識做同埋唔鐘意做ge野,預左要受氣......好多好多野都唔會如意,打得工,出得糧,就要先做好覺悟,呢個係我ge睇法~~~~
關門之後開會,正式宣佈我要上樓上同有錢佬玩.......
大佬,大家姐,靠妳地照我la~~~~
放工就返左家,聽日要返工........


12月29日 星期六

是日返工~~~~
約左食早餐~~~~不過得我同祥哥兩個~~~~
所以八點四左右食完就返左去開門~~~~
好聽話咁執整齊自己個檯面~~~~
d vouchers收哂落櫃入面,d印又執得整整齊齊.....
頂,我下個星期都上去la~~~~執黎把托~~~~
開門~~~~點知.....全線東亞死機~~~~
咩都做唔到~~~~
唯有係門口同d客解釋~~~~所以我就被派左去守門口~~~~
我終於坐到大堂經理個位la~~~~wakaka~~~~
死機死到十點半先搞返掂~~~~
之後就正常運作~~~~不過因為無左頭個兩個鐘,之後個兩個鐘又係忙到無停手.....死......
放工極速埋好條數閃人~~~~
打左陣機就返左家~~~~

ps:今日買左子華隻拾下拾下dvd,真係同vcd完全一樣,連聲畫都一樣,無計la,99年ge野唔可以強求,反正都預左俾人呃錢ga la~~~~


12月30日 星期日

放假ge一日~~~~
係家休養~~~~終於完成左nds隻new super mario bros.
多謝豬~~~~
不過隻game真係好易玩,返而係唔知點搵秘道個下哂我時間~~~~
總遊戲時間應該係廿五到三十個小時~~~~當然,要快ge三個小時爆機,十五個小時全版圖開啟都可以,不過我打機不嬲都唔鐘意快~~~~算係咁la隻game,比起viewful joe得七個小時左右真係好好多~~~~最好個樣係豬送ga ma~~~~另,兩隻都係好game~~~~
晚上同豬傾左陣msn~~~~
總算開解到佢多少~~~~
豬,大隻la,唔好成日咁細路仔脾氣~~~~


12月31日 星期一

07年最後一日~~~~係工作日~~~~
因為今日樓下人手夠,所以我就提早左上左樓上~~~~
欣欣姐湊我~~~~做下又hea下,樓上真係無咁忙~~~~
做d野其實又同樓下差唔多,不過都有四個大粒野係度,有多少驚je~~~~
欣欣姐出去食飯個個鐘一個人頂都真係好驚,雖然搞個客搞左好耐,都好丫,叫做自己應付到~~~~
做到四點左右,樓下開始人山人海~~~~我就要落返去玩~~~~
做返樓下d野係順手d ge~~~~
關門分埋d功課就放工走人~~~~
返家~~~~好累.....
點知媽媽竟然無煮飯.......叫姐打救我~~~~
叉雞飯做除夕晚餐都係第一次~~~~
大人叫我去kankan家玩都無去,真係累死左~~~~

ps:咁又一年了~~~~


1月1日 星期二

元旦日,是日放假~~~~
訓到十一點幾先起身~~~~
姐就同我講今晚同媽媽打邊爐~~~~
所以又留左係家~~~~
fing打左電話俾我,傾左一陣,真係好耐無見la~~~~
三點幾姐同男友出完街返黎,睇”我們這一家”,好好笑~~~~
之後等埋媽媽返黎就準備打邊爐~~~~
打打打,打到七點幾八點就完事la~~~~
睇左集”野蠻奶奶”,好無聊...........
之後玩wii~~~~網球終於過左二千分la~~~~
十點半就緊係睇叱吒la~~~~
酷愛點都唔夠班拎第一lor~~~~雖然今年無咩好hit ge 歌~~~~
農夫今年係唔錯,隻碟d歌都好得,不過點都唔覺得可以贏到twins lor~~~~
其他獎都係意料之內la~~~~都係陳醫生玩哂~~~~
睇完就訓左~~~~


1月2日 星期三

新一年的第一個工作天~~~~
整體上唔忙~~~~緊係la,上左樓上丫ma~~~~
雖然四點左右都係落左樓下幫手,不過就feel 唔到個種人山人海ge壓力~~~~
08年一開波就搞事........人仔已經唔係對1.03,變左1.07,好彩都搵得到個客簽名~~~~
第一日就ot到八點半先走~~~~
仲要同靚靚行左成個鐘去搵間好ge茶樓for聽日幫沙律farewell~~~~
行到腳仔軟~~~~仲要家中無飯食~~~~
所以就join左姐佢地食dinner@味千~~~~食完就返家休息~~~~
累...........


1月3日 星期四

返工~~~~
又係早上係樓上,四點左右返左落樓下~~~~
放工有單定期搞極都唔掂,department做野真係慢~~~~灰........
放工去左聯邦皇宮打邊爐~~~~加一連茶芥花生酸菜,$128一位,啤酒(ice...=.=”),汽水(可口可樂同雪碧),果汁(柑桔檸檬同橙汁)都係任飲~~~~算係幾好~~~~不過d肥牛ge份量就唔係幾夠,次次都係黎得七八塊,邊夠我食!!!!
食到九點幾十點左右就散~~~~
沙律姐,好好努力la~~~~
返家沖涼就訓了~~~~更累......


1月4日 星期五

返埋今日有假放la~~~~
開始習慣樓上ge環境,不過客就唔係幾認得~~~~
繼續努力~~~~我要加人工!!!!!!
四點又落返樓下~~~~衝一衝刺就五點la~~~~
無la la 老闆叫我送信去中環~~~~所以就出左去~~~~
返到公司已經關左門,但係仲有客係度~~~~
太好la,師姐終於開單~~~~07年食白果,08年第一個開單,希望今年分行都到數la~~~~
放工打左陣機先返家~~~~

ps:兩個星期無睇漫畫.........


1月5日 星期六

是日放假~~~~
訓到成點先起身~~~~
打左陣機就出街~~~~
先租個漫畫,再搭地鐵出深水埗,join billy,懷志同阿昌~~~~
好耐無見la~~~~
四人先食d野先~~~~之後去黃金同高登行,睇下行下吹下水~~~~
再出旺角,先信和,後好景~~~~
行行行,行到累就去左女人街搵野食,食左間唔知係墨西哥定唔知邊度ge卷~~~~即係好似KFC個旋風雞卷ge野~~~~都ok好食ge,係唔明點解我肯俾錢都唔俾人轉飲凍啡......
食完打左陣機就散水~~~~
返到家就緊係睇漫畫la~~~~好耐無睇過la~~~~
不過好快就睇完......兩本漫畫都磨得半個鐘左右......
打多陣機就訓左la~~~~

ps1:應該會買自護特別版ge PSP,我果然係俾高達俘虜左ge人......問題係我唔想玩傑尼之野望................
ps2:四個字=犬夜叉........阿昌好野~~~~


1月6日 星期日

訓到十一點幾就俾陽光照醒左......
懶死都訓到一點先起身~~~~
打機上網~~~~
四點左右就出左去剪髮~~~~剪完落天天睇比賽,睇到一半無mood所以返左家~~~~
好無聊ge一曰~~~~

ps1:今個星期無jump ge漫畫睇,好慘......
ps2:今日最大件事,我部PSP幾乎玩完.....仲擔心緊.....雖然八成以上機會會買多部,但係唔代表我唔愛佢ga ma~~~~
ps3:有無人知,我部GBASP去左邊.....唔見左....以後無得玩gameboy game.....


1月7日 星期一

返工~~~~
唔知點解起唔到身~~~~好死眼訓~~~~
返到去又要上樓上~~~~我真係鐘意樓下多d~~~~
今日都唔算太忙,過得去la~~~樓下就好似群情洶湧.......
lunch 同雯雯,靚靚,dandan四人食,印象中係新組合~~~~
食完又係做下hea下咁就到四點~~~~又落返樓下~~~~
之後就順順利利放工~~~~做功課做到八點九先走人........
返到家累死左......
上網dl返高達OO,克勤高清演奏廳,無意中搵到套超時空要塞7 ge電影版,我明明買左碟,唔知去左邊,所以又釣埋,之後又俾我見到足本叱吒,又要埋......我遲早俾人拉.........
之後打多陣機就訓左~~~~

ps:仍然擔心PSP ge情況.......


1月8日 星期二

返工~~~~
唔知做咩勁眼訓.....搞到遲左....成八點十先返到公司.....
一返到去maggie就問我可唔可以一個人係樓上,咁就緊係死宦話得la~~~~的確樓上我係唔熟環境je,做ge野大部份都係同樓下一樣ge~~~~
好彩今日都唔多定期~~~~
順順利利過左個上午,下午就開始忙返少少,不過都ok~~~~
關左門就搞個link-deposit report,搞到九點三先放工~~~~

ps:累死人la......


1月9日 星期三

是日都係返工~~~~
又係自己一個係樓上,睇黎應該之後都係得自己一個,比預定早左成個星期.....
不過都好,証明maggie佢地對我有信心~~~~
但係今日有成百五單定期......
仲要俾老闆個客搞......完全明白咩係溫室中成長ge小花..........
爸爸有錢ge人真係幸福~~~~
好彩,我爸爸唔有錢但我都覺得好幸福,起碼,我鐘意我爸爸~~~~
搞左我成個鐘之後終於搞掂........
之後就埋頭做定期~~~~好彩都係關門時間附近完成~~~~仲要係因為個客遲覆所以先咁晏~~~~
但係我已經累到得返半條人命......仲要開多兩個鐘ot先放得工........

ps:點解上左樓上會咁辛苦ga.........


1月10日 星期四

返工......
70%HP上返工......真係好唔想返.......
成朝都忙到咩咁.....點解........
關左門仲要去MC5上堂,仲要上埋哂d廢ge野~~~~
同我講上網係有病毒,不如同我講馬路係有車丫~~~~
山係石頭海係水,阿媽係女人~~~~
八點半先放~~~~同師姐&沙律行左陣,之後就係food-court食野~~~~
炸蛋飯,一般la~~~~
十點半左右就散水la~~~送左沙律上車就打地龍返家~~~~
返到家已經係十一點半......灰......

ps1:今日沙律一席話令我獲益良多~~~~大感謝~~~~
ps2:上足電了~~~~Full HP~~~~


1月11日 星期五

返工~~~~
今日精神奕奕咁做~~~~
嗯,感覺不錯~~~~
努力~~~~
lunch同大佬又傾左陣,向前輩學習,我希望可以做得更加好~~~~
全日都順順利利~~~~
七點九就走左~~~~
返家睇full version 叱吒~~~~


1月12日 星期六

今日要返工~~~~
約左食早餐,但係.....全體甩底......
無所謂la~~~~食完個早餐,睇埋本g-zone就返左公司la~~~~
落返樓下開counter,真係幾好~~~~不過今日唔知做咩唔舒服,成個人暈暈下咁.....好彩樓下d 野做慣哂難唔到我~~~~
順利地一點九就收工~~~~
打左陣機就返家了~~~~
食左少少野,睇埋個full version 叱吒~~~~
之後唔小心係睇漫畫途中訓左......
八點幾起身睇勁歌~~~~
三色台d show真係愈黎愈唔掂....不過音響就好過叱吒好多~~~~
聽得好滿足~~~~之後玩wii~~~~
三點先訓~~~~

ps:阿女明明應該今日返,點解夜晚九點幾都未搵到佢ga......


1月13日 星期日

終於有假放~~~~
訓到兩點先起身~~~~
一起身就打機la~~~~之後上左陣網,又打下機咁~~~~
好平靜ge一日~~~~

ps:要買psp,唔好約我出咁多街~~~~


1月14日 星期一

返工~~~~
不過今日要做跑腿,先去九龍站拎部影印機,再飛的去MC5~~~~
塞車塞到死左......
九點三送完貨之後就返公司~~~~
照正常咁返樓上開counter~~~~
超忙的一日~~~~救命..............
八點三先放工,又ot了.........

ps:我想早放工~~~~


07年,我人生ge第二十個年頭~~~~
我會用轉變黎形容07年~~~~
好似我搬左返麗城(雖然係06年12月ge事),投入返麗城ge朋友圈~~~~
茶同燒返左黎,但係豬同kankan就走左......
我亦都由PCCW轉左去BEA做~~~~
媽媽變到唔會係家訓~~~~
好多野都唔同左~~~~

1月,平淡ge一個月~~~~
2月,很不高興ge一個月,亦令我開始改變我ge想法~~~~
3月,kankan去澳洲.....少左個幾時都好閒ge人.....
4月,比起2月更唔開心ge一個月~~~~同月10號,我轉左入BEA做~~~~
5月,5月9日,我今日諗返起都仲記得個種感覺,很絕望的一天,很好!
6月,kankan返左黎,同月,kankan走左.....另,我生日~~~~今個月入左camp,幾好玩~~~~
7月,豬走佬~~~~又少左個閒人.....同月,茶同燒返左黎~~~~
8月,平淡ge一個月~~~~銀行ge工作開始上手,表現不俗~~~~同月,特別版ndsl 入手~~~~
9月,又係唔多開心ge一個月~~~~同月,立志要更加努力係工作上~~~~
10月,去左睇陳醫生演唱會,很好~~~~無咩特別ge一個月~~~~
11月,大變~~~~媽媽離家出走~~~~
12月,年尾,預定上SG center 玩~~~~同月,wii入手~~~~

今年唔係開心ge一年,不過係獲益良多ge一年~~~~
好多野變左,變得最多ge都係我對好多人ge睇法~~~~
好似我已經變到完全唔想理我媽媽~~~~相信如果唔係佢打俾我,我十年唔搵佢我都無咩所謂~~~~唔係我想不孝,係真係見真佢都無好野~~~~或者有,不過九成衰,一成好,俾我就唔搏la~~~~
朋友之間都變左好多~~~~
變得更加喜歡娘親,同阿女變得更加親近~~~~
我自己會覺得,最唔好ge改變,係我變得更加冷漠~~~~
好似對任何事都唔再關心咁~~~~或者,我今年失去ge太多......
仲記得訓係梳化,絕望到唔知可以做咩,除左喊.....第二日仲可以返到工,我係”無心”ga........
07年唔係一個好年,起碼對我黎講唔係~~~~
08年我都無咩特別期望,我只會向目標前進......

07年我之最
最愛漫畫:高速達陣
最好聽CD:農夫--風生水起
最好睇本地電影:每當變幻時
最好睇非本地電影:Simpsons
最喜愛歌曲:陳奕迅--時代巨輪
最喜愛入手物品:NU Gundam 特別版NDSL
最傷心ge事:失去我身份
最喜歡電玩:賤兔1 ge 合唱
最不滿本港政府行為:推行高清
最不滿外地政府行為:陳水扁拆中正紀念碑
最好睇電視劇:糖心風暴
最好睇綜藝節目:迷
最好睇ge show:黃子華--愈大鑊愈快樂
最上口句子:(任何單字)+你老味
最開心ge事:買到NU Gundam 特別版NDSL
最大筆支出:買wii,共$3900
最大筆收入:雙糧,雖然出唔齊,都有$13000
最喜愛男歌手:陳奕迅
最喜愛女歌手:楊千嬅,比起喜愛,我會用欣賞,我欣賞佢ge智慧
最喜愛組合:農夫
最喜愛新人歌手:小肥,不過佢唔出個樣真係會好好多
最失望遊戲:網球王子-Side Genius

好似好多野未數咁....一時諗唔到.....算......

另,
預定入手遊戲:nds-機戰W,撤爾達傳說,Wario 7,Rockman ZXA,DQ4,DQ5,DQ6
psp-Gundam Battle Chronicle
wii-高達流星槌,高達戰線
預定入手主機:psp自護特別版主機,ps3
預定入手漫畫:十項全能,男兒當入樽,浪客劍心
預定補買漫畫:魔法老師(第十期打後),Wildlife(1-5期,11期打後),D-life(第4,5期only),無敵看版娘(第5,6期only),Alive(第9期,11期打後),D-gray man(第7期打後),petty face(全套)
預定入手家具:漫畫櫃一個

除左玩樂ge野,好似咩都無預定咁......

台長: sunnypigdog
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 本台特集 |
此分類下一篇:我的心
此分類上一篇:Game

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文