24h購物| | PChome| 登入
2007-07-22 23:22:59| 人氣41| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

我們的RPG12.1~~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

7月19日 星期四

沒有假放的日子,第八日~~~~
尋晚訓得幾好ge關係,今日無甘眼訓~~~~
返工~~~~都係唔太忙ge一日~~~~
無咩特別野發生,係祥哥請食下午茶lor~~~~
放工返荃灣搵大人,陪大人食左個晚餐~~~~
真好,尋日先好掛住大人,今日就見到~~~~
食完之後就歸家了~~~~

ps1:星期六有k唱!
ps2:但係我爛左聲.............
ps3:娘親,點解妳甘忙ga~~~~


7月20日 星期五

沒有假放的日子,第九日~~~~
終於星期五,捱埋聽日就放假la~~~~
jackson上午已經錯左數,真係唔知點解......
放工師父教我埋dayend,真係.....我maths唔合格ga ma~~~~
好彩都埋到~~~~
放左工同大佬(東亞個大佬,roger)兩個佬去左睇戲,
睇<玩命.飛車.殺人狂>,拍攝手法真係好得~~~~
完場個下全場一齊拍手真係好難得,更難得ge係有九成人都睇埋字幕先走,好深刻!
可惜無人陪,唔係一定睇埋<索女.喪屍.機關槍>
睇完返荃灣買漫畫後歸家~~~~


7月21日 星期六

沒有假放的日子,第十日~~~~
星期六返工係幾好,唔忙~~~~
兩點左右就放工,返荃灣,
等左個幾鐘先等到大人,去左新道路唱k~~~~
不過兩個都爛聲......算吧la...........
唱完去左和食dinner~~~~
食完去金禾打機,又搬位........
玩左兩鋪就走,不過見到女仔玩跳舞機玩到耕田甘款,真係笑死,值回票價!
大人買左個窩夫後回家,我都歸家了~~~~
返到家睇左陣漫畫就訓死左................


7月22日 星期日

終於放假了~~~~
訓到三點幾...........訓左十五個鐘......
不過我真係好累.........
起身同大人下sms,同媽媽晚飯後出左去還書,上左金星行左陣,搬左位.......
無野做之下打左俾雲,b4聚會@麗城m仔~~~~
茶仲未搵工,燒份工仍然好hea,傾左一陣就返家了~~~~


續~~~~

第十二章 兇
====
加魚:上吧!
大人:好!
加魚:臨兵鬥者皆陣列在前----九神降臨!
大人:聖魔箭術----光.箭!
兇:.................
轟轟!
大人:嗚........好強.........
阿女:讓我來!聖.魔法----天使之光!
加魚:可惡!再上!
大人:等一下!
加魚:還等什麼?
大人:兇的力量很強,硬碰不是好方法,我們要擬定戰術!
阿女:對!冷靜點!
加魚:哪有什麼辦法?
大人:多次交手後,我發現兇只得一招,不論攻守都只用那一招
兇:.........!
阿女:只得一招......
加魚:但這一招威力,而且是全方位的攻擊,哪裡有弱點?
大人:還用說嗎,有的話一早便打敗他了!
阿女:!不,弱點有一個!
====
另外的八人.......
====
滅絕小五郎:大人她們沒問題吧?
豬:我們只有信任她們了!
kankan:別說了,我們已經到了.....
燒:這...這裡就是.....
茶:最後的舞台....
shita:亦是最後的戰場......
娘親:魔王宮!
雲:進去吧!
古拉多比:嘿!想不到你們竟然可以來到這裡,但,你們也只有死在這裡了!
雲:把你殺死之前,我是絕不會死的!
kankan:就讓你見識一下傳說的力量!
滅絕小五郎:......(魔玉.....)
====

分開左兩條線.....好難打.....
玩個陣明明好緊張,好有feel.........
已經決定左"我們的RPG"完結後有咩新系列了,敬請期待~~~~

台長: sunnypigdog
人氣(41) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 本台特集 |
此分類下一篇:我們的RPG12.2~~~~
此分類上一篇:我們的RPG11.3~~~~

女*
爹*
我岩岩睇左索女喪屍機關槍呀..!

估唔到阿爹都有興趣睇!!!!
2007-07-23 01:14:28
sunnypigdog
自我知道套野搞笑之後就好想睇~~~~
因為係搞gag~~~~
2007-07-23 23:01:20
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文