24h購物| | PChome| 登入
2007-07-01 14:56:09| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我們的RPG11.2~~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

6月27日 星期三

返工,好鬼死眼訓...........
俾左部PSP俾roger(大佬,同阿fung撞名.....),
放工返荃灣join 豬同cash,食和食,好好味~~~~
之後就返左家了~~~~無野做,上下網,睇左陣漫畫就訓了~~~~


6月28日 星期四

今日比較夠訓,真係開心~~~~
返到去又落大雨,無客,得閒到死,
天花板跌左落黎,好彩無人受傷,
銀行工真係好危險~~~~
放工返荃灣join大人同shita,
去左港食坊dinner~~~~食什扒,一般la~~~~
食完未病完ge大人話要食手作雪糕,所以我地就過左city,
大人屈我請食雪糕>.<
不過算la,又唔係貴~~~~
之後過左荃豐行左陣就歸了~~~~


6月29日 星期五

返埋今日放假,好野~~~~
今日全日都尚算順利,不過大雨過後同三日假期前,忙到死左......
放工搞到七點九先走........
去左探阿爺,傾左好多野,十點幾就走左,
同姐又去左港食坊,食左個唔好食ge海南雞飯........唔開心,
之後就返家了,雖然聽日放假,不過好累,所以都好早訓左~~~~

ps:呢段說話,係俾阿女,同時,係俾所有身邊正在,或者將來會投入社會工作ge人,如果你/妳認為,唔洗做都可以養得掂自己可以skip左佢~~~~阿女話返左工無哂時間,想搵份返五日或五日半,紅日一定有得放ge工,我想講,女,唔好諗得太完美~~~~好多人都會想搵一份可以紅日放ge工,唔係無,不過唔易搵,文職都唔一定係,我做左四個幾月pccw,放過幾多日紅假?一隻手指數得哂,無錯,係一隻手指!請各位親朋好友,係搵工前先要明白,工作所求ge無非都係錢同經驗,要有收穫,就要有付出,唔好諗得太天真,太完美,太簡單!現實係殘酷的!如果出黎工作前無無呢種覺悟,工作會變得好辛苦.....以上!


6月30日 星期六

是日放假~~~~
訓到兩點幾,起身上左一陣網,三點幾就出門,係新之城等大人,
過左森美食tea,之後join cash hea左陣就上左我家~~~~
八點左右落左樓下睇煙花,嘩........嘩.........
好矮ar d煙花........好彩由一開始已經無打算睇,特登入荃灣ge人真係屎都滖埋~~~~
之後出返荃灣去稻草人食飯,又係食什扒!!!
娘親,加魚,豬,shita都先後到左,真係....等到我花兒也謝了.........
個什扒幾好,不過貴豬.....
食完之後送左娘親上車就歸了~~~~
返到家上網,傾電話,睇漫畫,訓..........

ps1:今日真係等到我想死...........
ps2:kankan竟然打返黎!
ps3:豬整左個千二蚊ge頭.....敗家!
ps4:大人幾時先會病好.......
ps5:shita真係慘......點會俾人甘蝦法ga!!
ps6:cash同豬好煩!
ps7:加魚,check就check,唔check就唔check!
ps8:多謝家姐~~~~
ps9:女,又話放工打俾我ge?
ps10:ok,唔當我係朋友咪算lor,我無所謂,反正我都慣左!每個人都會有自己ge底線,有容忍ge極限,我唔忍得幾耐,我想講我ge專長係反面唔認人!!
ps11:無謂再做朋友 就這麼.........我會消失


續~~~~
龍王指出滅絕小五郎體內有魔玉.........
====
滅絕小五郎:什...什麼?
雲:魔玉.......
娘親:難不成...是.....
阿女:魔王一族ge秘寶........
kankan:是魔王力量的中心呢!
龍王:對,正是如此!
大人:但..但魔玉怎會在他的體內?
龍王:以前曾經有人把魔王一族趕回魔界,加以封印,而且更把魔王力量的中心----魔玉放到人間,魔玉會不斷找人寄生,令自己得到保護,等待魔王回歸!
燒:那為什麼會是他?
龍王:因為屬性!
豬:屬性?
龍王:對,他本身的主屬性為暗,但副屬性為光,魔玉必須尋找這種極罕見的屬性才可寄生!
滅絕小五郎:那我被魔玉寄生,與秘拳有什麼關係?
龍王:秘拳是把體內所以屬性合一的一招,因此不會受到相剋而減弱力量,但若果你把壓制魔玉的光之屬性,和它本身的暗之屬性結合,魔玉將會覺醒!
茶:覺醒......那魔玉覺醒了有什麼後果?
龍王:一是魔玉奪回魔玉,力量大大增強,一是你被魔玉控制,變成另一個魔王
滅絕小五郎:!?!?!?! 我....我....我會變成魔王.........
龍王:放心吧,只要你不用秘拳就不會有問題的了!
雲:對,別擔心,用不著秘拳的,我們可以打敗魔王的!
加魚:對,用我的咒術就足夠打敗魔王的了!
kankan:不要再多廢話了,我們出發去魔王城吧!
雲:魔王城.....哼,我一定會奪回火之國的國城!
====
就快開大p了......

台長: sunnypigdog
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 本台特集 |
此分類下一篇:我們的RPG11.3~~~~
此分類上一篇:我們的RPG11.1~~~~

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文