24h購物| | PChome| 登入
2004-11-15 14:32:23| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

快 d 放假...(19.01.04)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好凍呀~我係一個海之女~永遠都脫離唔到住o係海邊既命運~今日既我~一如以往23個冬天,都要o係被入面掙扎起碼15分鐘先可以離開,不過無所謂啦~因為本小姐返埋聽日就放6日假,yeah!!!!!!!

返到學校,個個小朋友都好似俾人打包咁運送返學,因為佢地多衫到根本無可能行到~突然間有d被審判既感覺o添(因為有無數既十字架一步一步咁向我行近...)每逢新年我都會特別開心,唔係因為有得收家長既利是(唔知邊條粉腸set條例話收利是都算賄賂,肯定set條例既人斷六親or犯眾憎,寧願一拍兩散,大家都無得收利是...)而係我可以名正言順咁拎個大頭佛出o黎嚇d仔,嘿嘿,今日先搵o個個向我噴通粉既小朋友報仇,嘩,個心幾涼呀...

夜晚食團年飯,一家人開開心心又一日,不過拍o左咁耐拖,佢都好似唔係咁習慣o係我屋企食飯咁...有d失落o添...

心血來潮,搵o下我愛人充撐o下場面先~呢張相係我最鍾意既晴天mtv,因為我每一晚訓覺,我都希望可以夢見自己成為mtv女主角,呵呵呵...鋒仔,你幾時先學拉大提琴呀?(+_+)/

台長: 小蛋散~
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文