24h購物| | PChome| 登入
2005-08-19 00:33:08| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

這是怎樣

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日~ 好黑的一天

剪頭髮..
遇到一個好白目的髮型師啊~ 呵呵
突然間彈左句 莫名其妙既話
’你界手呀?’
’點解咁問?’
’你隻手好多疤喎’
’...個d唔小心界親ga ja’

你..真係嚇親我呀
等我仲以為d疤真係有咁明顯
其實肉眼睇到既咪又係得一條咁大把~

之後去睇千杯不醉
嗯~ 比我想像中好太多了
浪子~ 總會有想不想流浪的一天

我的電腦中毒了
要拿去修~   來不及帶去英國
呵呵~ 帶不走的話統統都留在香港吧
那些 人與物
我都不想再管了~ 呵呵~
睡得久了~ 我想醒過來
看清楚這個世界..
你答應我嗎?
這個簡單的要求?

台長: VAL_DES_VW
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文