24h購物| | PChome| 登入
2003-09-09 11:44:39| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【沉默的羔羊】 

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2003年9月8 日 "零錢佈施"記者會
地方...又係香港國際機場!我鍾意呀!

今日皮膚變黑o左o既L.L全身藍色出席"零錢佈施"記者會,
落車之後行落check-in counter 時話自己遲到...
(你有準時過咩?哈~)
一輪支票交換...宣佈善款數字...訪問之後...

L.L要行落接機大堂上車...係電梯度...

小奇:你星光熠熠唱咩歌呀?
L.L:你唔好理啦...
小奇:咩話?我o地要練定呀...
L.L:唔使練o架啦...
小奇:咁我o地要同你一齊唱o架嘛...到時你唔知唱首咩歌...我o地唔識唱呀...
L.L:咁咪做沉默的羔羊囉...
小奇:o下...睇你d show好難做沉默的羔羊o架喎...
L.L:睇我d show就唔好o者...睇呢d “雜不lung” show 就冇所謂啦...
小奇:哦...你話...冇o野喇...咁你會唔會同阿Faye合唱呀?
L.L:....................

咁大家記住做 “沉默的羔羊”喇喎...哈哈哈!!

------------------------------------------小插曲--------------------------------------
好多人想俾月餅佢.點知迫o下迫o下.見到有隻鞋係好多雙腳中間碌o黎碌去.原來有人甩o左隻鞋.仲俾人踢o左唔知去邊...哈哈...(係kitkit係L.L面前話我知.仲一齊笑.哈哈哈~)

台長: .++○o °
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文