24h購物| | PChome| 登入
2005-05-07 00:18:55| 人氣117| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

把炮第一擊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

20050503的把炮第一擊!

PART 1
"有機會我做特首……!"
"查詢係冇罪o既,出賣有罪o者!"(下刪300字)
嘩哈哈!我o地不嬲都係做收o既角色之嘛,不過,經過我們的努力呀!我o地唔單止查詢喇!仲會……嘩哈哈!

PART 2
簽名簽名!
"你o地想點?"
"簽個名o者..冇咩想點"
"好呀!o黎丫!"
"Dearest…E…T…"
"咩呀?"
"咩Team話?"
"唔係呀!" (無端端一句??)
"其實我o地個個都唔識...一次把炮一張.."
"得……!"
嘩哈哈!簽得好有心機的一張相呀!
仲有寫埋名!

PART 3
消瘦了的LoLo~開始當減肥顧問了!
"唔係唔係…有時你食飯食得多呢…只要俾自己有兩個禮拜時間…兩個禮拜時間…唔好食澱粉質…幾肚餓都好…食多d炸雞脾東坡肉都冇所謂…唔好食澱粉質…"
"即係食肉減肥法…??"
"聽我…聽我講埋先…聽我講埋先…唔好粉同麵…兩個禮拜時間…"
"LoLo呢度…"
"俾我講埋先…"
"好…!"
"唔好食新鮮生果…唔好…食…飲新鮮果汁都唔得…罐頭o個d得…食菜…只需要兩個禮拜裡面將你d脂肪啟動o左…運作好出返黎o既時候…到時去返正常…食返一兩個禮拜…"
"做咩脂肪要指住我…"
"啟動返太耐冇啟動就會容易啟動…兩個禮拜食多d 肉囉…"
"你祝我成功呀…"
"呀…ok…!"
"…澱粉質…但之後呢…要即刻食返…總之正常囉…o個個…兩個禮拜…啟動返…移動返佢…”(下刪又300字)"
夠了…夠了…兩個禮拜丫嘛…啟動脂肪丫嘛…
你好長氣呀!

--------------------------------------------------------------------------------

我們的把炮有了一個美好的開始!
ps 如果大家有什麼想補充…歡迎致電本人!
嘩哈哈!


台長: .++○o °
人氣(117) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文